millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

yritin etsiä foorumin etusivulta ja etsi nappulalla yleistä tietoa paikallispotkuista... aika sekavastihan nuo ajat ja paikat vaihtelee.

onko mahdollista saada foorumille esim etusivulle parempaa infoa... tai tapahtuma osion "alkuun" tietopaketti näistä vakiintuneista tapahtumista.

ihan vaan niiden saabistien takia jotka pohtii uskaltaako tulla tai kehtaako!!!

hatunnosto kouvola&kotka alueen saabisteille hienosta ideasta jakaa käyntikortin tapaista materiaalia... myö kopioidaan ideaa ja pistetään pikkasen paremmaksi eiks jee..

mut muita ideoita kehiin...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja saabracing »

tarjoilaan viinaa ja paljon naisia sinne, nii eiköhän ujoimmatkin saabistit tohdi saabua paikalle :lol:
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

saabracing kirjoitti:tarjoilaan viinaa ja paljon naisia sinne, nii eiköhän ujoimmatkin saabistit tohdi saabua paikalle :lol:
Pitää vain katsoa sitten että ne viinat tulee juotua ennen kuin naiset saapuvat paikalle :lol:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
enska
"Viggen"
Viestit: 518
Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 17:36
Paikkakunta: Ylivieska

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja enska »

T!

Jonkulainen oma "paikallispotkut" osasto voi kyllä selventää asiaa. Sinne voix vaikka lääneittäin lähtä hommaa jatkamaan.....Tosiaan uudet ja vanhatki potkijat löytäs nuo ehkä helpommin täältä foormilta..... :idea: :idea:
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
Koutonen
"Aero"
Viestit: 315
Liittynyt: Su Elo 30, 2009 09:40
Paikkakunta: Oulu

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Koutonen »

Makkara tarjoilu toimi kesällä oulussa ja sen vois järjestää jonnekkin laavulle tai kodalle mihin pääsee viereen autoilla. sellanen saattas saada porukan liikkeelle.
OG 900 Convertible
OG 900 Seon Maskotti
NG9-5
kaseva
"Viggen"
Viestit: 616
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 20:21

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja kaseva »

Auttais varmaan suuresti jos tämän foorumin tapana ei olisi; potkia päähän kaikkia erilaista mieltä olevia, aloittelevia harrastajia jotka sattuu kyselemään asioita joista on jäärien kanssa ollut jo juttua, muita merkkejä harrastavia/ymmärtäviä, huonosti itseään ilmaisevia ja näin päin pois...

Itselläni ainakin tökkäsi potkuihin osallistuminen kun tutustuin tällä foorumilla "saabisteihin". Eipä ole sen jälkeen juuri kiinnostanut osallistua potkuihin tai tapaamisiin, Klubistakin erosin kun ei tuntunut oikealta paikalta minulle. Vähän tuntuu höperöltä osallistua toisen merkkikerhon "potkijaisiin" Saabilla, mutta niinpä vaan minut on siellä hyväksytty sellaisena kuin olen. Sinne siis jatkossakin, Saabilla.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Älä nyt. Ei näistä livenä huomaa mitään kummallista. Jopa suulaimmat nimimerkit on ihan ok. Nyt on tosin liian kylmä ja pimeä katsella autoja, ja kahvipöytään ei oikein pääse kiinni. Ehkä taas keväällä ilmestyn tammistoon, ehkä en. Kolmesti olen potkuissa käynyt, muta tahkolle koitan päästä.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Porilaine
"Viggen"
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2009 11:44
Paikkakunta: Pori

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Porilaine »

Itse en ole vielä "rohjennu" mennä potkuihin vaikka kyllä hemmetisti kiinnostais.
Osan menoista karsii vuorotyöt ja osin mielikuvat: Potkuihin autot pestään/vahataan ja kiillotetaan viimisen päälle + muutenkin laitetaan kuntoon.
Omilla autoilla jo parhaat päivät takanapäin ja ruoste pukkaa läpi yms, yritä siinä sitte jotai kun ei yksinkertaisesti raha riitä remontteihin. Ei yksinkertaisesti kehtaa :oops:
Pari kertaa tosin ollut jo liki, ajoin parikertaa potkupaikan ohi enkä vain saanut kammettua autoa piha alueelle.
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
aero
-
Viestit: 8749
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja aero »

Joo. Toki ainakin isompiin potkuihin joku saattaa auton pestä (tai muuten osua pesuhetki sopivasti), mutta vähintään osa autoista on vähintään likaisia, ellei peräti osia tai peltiä puutu. Eikä nää pahimmatkaan vääräleuat tule ihmeesti vittuilemaan livenä, eli mukaan vaan, ei siellä tarvi juuri mitään hävetä - korkeintaan sitä erimerkkistä kulkinetta (ja siitäkin selviää, kun ei parkkeeraa keskelle merkkiriviä).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-pete
"Hirsch"
Viestit: 789
Liittynyt: Pe Touko 29, 2009 10:01
Paikkakunta: Siuntio

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja -pete »

Aihetta sivuten: Onko PKS potkut seuraavan kerran 4.11?
Kiinnostaisi saada tietoa tai arvauksia auton kolinasta, kun itse tai Auto Jalonen ei siihen syytä löydä.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Seuraavat potkut on 4.11. Eikä merkkiliike löydä vikaa, ellei obd kerro. Näin kärjistäen ja yleistäen.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Porilaine kirjoitti:Itse en ole vielä "rohjennu" mennä potkuihin vaikka kyllä hemmetisti kiinnostais.
Osan menoista karsii vuorotyöt ja osin mielikuvat: Potkuihin autot pestään/vahataan ja kiillotetaan viimisen päälle + muutenkin laitetaan kuntoon.
Omilla autoilla jo parhaat päivät takanapäin ja ruoste pukkaa läpi yms, yritä siinä sitte jotai kun ei yksinkertaisesti raha riitä remontteihin. Ei yksinkertaisesti kehtaa :oops:
Pari kertaa tosin ollut jo liki, ajoin parikertaa potkupaikan ohi enkä vain saanut kammettua autoa piha alueelle.
Ei muuta kuin rohkeasti sekaan vain. Itse menin ekoihin potkuihini pesemättömällä Saabilla ja toisessa lokasuojassaki oli ruostetta, eikä kukaan tullut mainitsemaan asiasta. Klubitapahtumissakin on ollut sitä kalustoa laidasta laitaan mikä on minusta hieno juttu, kun ei ole mitään väliä osallistuuko niihin tapahtumiin muutaman satasen Saabilla tai useamman kymppitonnin premium Saabilla. Siellä sulautuu porukkaan aivan täysin. Itse olen laitellut omaa tonttuani ihan sitä mukaa parempaan kuntoon, miten sattuu aikaa ja rahkeita riittämään. Nyt se on vasta 2010 paremmassa kuosissa kuin ostaessa sitä 2006. Että kyllä sitä voi osallistua potkuihin ja klubitapahtumiin normaalisti, vaikka se auto ei olisi buunattuna näyttelykuntoon heti kättelyssä :D
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

jos foorumikirjoittelun perusteella tuomitsee koko jengin ni voi katsoa peiliin ja todeta missä VIKA.

nimimerkillä kerran paikallispotkuissa ollu paikalla vanhempi saab ku miulla... :mrgreen:
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja Risto »

aero kirjoitti:Joo. Toki ainakin isompiin potkuihin joku saattaa auton pestä (tai muuten osua pesuhetki sopivasti), mutta vähintään osa autoista on vähintään likaisia, ellei peräti osia tai peltiä puutu. Eikä nää pahimmatkaan vääräleuat tule ihmeesti vittuilemaan livenä, eli mukaan vaan, ei siellä tarvi juuri mitään hävetä - korkeintaan sitä erimerkkistä kulkinetta (ja siitäkin selviää, kun ei parkkeeraa keskelle merkkiriviä).
Itse olen ollut potkijaisissa ainakin Saabilla, Volvolla, Jaguarilla, Audilla, Fiatilla, Alfa Romeolla, Volkswagenilla, Mersulla ja Skodalla eikä kukaan ole tuota sen kummemmin paheksunut, vaikka välillä olen keskelle pysäköinytkin.
aero
-
Viestit: 8749
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: millä tavalla paikallispotkuihin lisää porukkaa!!!

Viesti Kirjoittaja aero »

Risto kirjoitti: Itse olen ollut potkijaisissa ainakin Saabilla, Volvolla, Jaguarilla, Audilla, Fiatilla, Alfa Romeolla, Volkswagenilla, Mersulla ja Skodalla eikä kukaan ole tuota sen kummemmin paheksunut, vaikka välillä olen keskelle pysäköinytkin.
Joo, harvemmin siitäkään mitään kuulla saa - joskus joku vähän naljailee (nämäkin tosin yleensä ovat jo ennestään naamatuttuja), ei sitä kukaan sentään oikeasti potkimaan rupea.

...vaikka kieltämättä pari viikkoa sitten kävi mielessä (tiedä sitten miksi) hommata joku valmiiksi lommoinen ja ruosteinen (=paalivalmis) pommi (kuitenkin Saab) ja ajaa sillä potkiaisiin, että voitaisiin porukalla potkia lisää lommoja :lol:
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Vastaa Viestiin