“We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
“We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Etelä-Suomen osallistujat “We are SAAB” -tapahtumaan (14.1.2012 Tampere )
Tapaaminen 14.1.2012 klo 08:40
Keimolan neste.
Hämeenlinnanväylä 601
01700
VANTAA
http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=2 ... ;3198;3199
Saabisti lehteä varten olisi hyvä saada sijoitettua autot isolle parkki paikalle joka sijaitsee Nesteen vieressä.
Aamu kahvin jälkeen otetaan kuvat ja lähdetään letkassa ajamaan kohti tapahtumaa:
Tampereen Messu- ja Urheilukeskus
Ilmailunkatu 20, PL 163, 33901 TAMPERE
http://www.tesc.fi/
Tapaaminen 14.1.2012 klo 08:40
Keimolan neste.
Hämeenlinnanväylä 601
01700
VANTAA
http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=2 ... ;3198;3199
Saabisti lehteä varten olisi hyvä saada sijoitettua autot isolle parkki paikalle joka sijaitsee Nesteen vieressä.
Aamu kahvin jälkeen otetaan kuvat ja lähdetään letkassa ajamaan kohti tapahtumaa:
Tampereen Messu- ja Urheilukeskus
Ilmailunkatu 20, PL 163, 33901 TAMPERE
http://www.tesc.fi/
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Ihan mielenkiinnosta kysymään,onnistuiko teidän mielestä letkassa ajo kuinka hyvin? Ei ollut ensimmäisenä ajajana helppoa koittaa katsoa pysyykö muodostelma kasassa 

9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Noin niinkuin hännillä roikkuneena voin kertoa, että nopeus sahasi 70-120 välillä.
Sopiva marssivauhti ois ollu se 90, jolloin vääränmerkkiset olisivat menneet ohi sotkemasta hienoa laivuetta =)
Liityimme letkaan vasta tuusulasta tulevalla rampilla.
Oma ajoituksemme osui siis nappiin.
Sopiva marssivauhti ois ollu se 90, jolloin vääränmerkkiset olisivat menneet ohi sotkemasta hienoa laivuetta =)
Liityimme letkaan vasta tuusulasta tulevalla rampilla.
Oma ajoituksemme osui siis nappiin.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Olin jonossa alkupäässä, muistaakseni viidentenä. Alku meni mielestäni ihan hyvin, kun ajettiin noin yhdeksääkymppiä. Kun vauhti nousi sinne sataseen alkoi olla hankalampaa, kun vääränmerkkiset eivät enää päässeet tai uskaltaneet ohi.
..ja se yksi Roomsterin laatikko, joka ohitti minut, tiputti vauhdin, ohitin sen ja samoin teki 2-3 perässä tullutta Saabia. Sitten sen piti "kuitata ohitukset" ja jäi taas körötämään... ärr... Kaikenlaisia.
..ja se yksi Roomsterin laatikko, joka ohitti minut, tiputti vauhdin, ohitin sen ja samoin teki 2-3 perässä tullutta Saabia. Sitten sen piti "kuitata ohitukset" ja jäi taas körötämään... ärr... Kaikenlaisia.
9-3 SC 1.8t 2006
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
9-5 SC 2.3t Vector 2002 (vaimon)
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Hop.
Tulin puolivälistä messiin, perässä oli vissiin sit ruohonet80(?) DRL-varusteisella OG-kolkilla. Ihan kelvokkaasti pystyi pitämään näkyvyyden edellämenijään, mutta sellainen fiilis tuli, että ohittaessa jono tuntui polkevan kovasti karkuun, mikä puolestaan tekee haitariefektiä jonon loppuvaiheilla.
Tulin puolivälistä messiin, perässä oli vissiin sit ruohonet80(?) DRL-varusteisella OG-kolkilla. Ihan kelvokkaasti pystyi pitämään näkyvyyden edellämenijään, mutta sellainen fiilis tuli, että ohittaessa jono tuntui polkevan kovasti karkuun, mikä puolestaan tekee haitariefektiä jonon loppuvaiheilla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Arvasin että tuo 80km/h nopeus olisi ollut oikein hyvä-Silloin kaikki pysyivät kasassa.Tuli vaan tunne että jos oltaisiin körötelty koko matka tuota vauhtia ettei oltaisiin oltu koskaan perillä-pete kirjoitti:Olin jonossa alkupäässä, muistaakseni viidentenä. Alku meni mielestäni ihan hyvin, kun ajettiin noin yhdeksääkymppiä. Kun vauhti nousi sinne sataseen alkoi olla hankalampaa, kun vääränmerkkiset eivät enää päässeet tai uskaltaneet ohi.
..ja se yksi Roomsterin laatikko, joka ohitti minut, tiputti vauhdin, ohitin sen ja samoin teki 2-3 perässä tullutta Saabia. Sitten sen piti "kuitata ohitukset" ja jäi taas körötämään... ärr... Kaikenlaisia.

9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Olin alkupäässä ja ajoin cruise päällä aina kun pystyi. 80 vauhdilla ei olisi oltu klo 11 perillä.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Re: “We are SAAB”(Tampere14.1) ETELÄ-SUOMESTA osallistujat-
Taidettiin saavuttaa letka samaan aikaan. Juurikin tuolla OG kolkilla olin liikenteessä.aero kirjoitti:Hop.
Tulin puolivälistä messiin, perässä oli vissiin sit ruohonet80(?) DRL-varusteisella OG-kolkilla. Ihan kelvokkaasti pystyi pitämään näkyvyyden edellämenijään, mutta sellainen fiilis tuli, että ohittaessa jono tuntui polkevan kovasti karkuun, mikä puolestaan tekee haitariefektiä jonon loppuvaiheilla.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377