Moikka Sympaattiset Saabistit !
Kuopion alueen Saabisteille on retkeilyajo saunailtoineen sunnuntaina 2. syyskuuta. Matkaa tulee noin 40km Kuopiosta
Lähdemme liikkeelle Kuopion A-katsastusasemalta Prisman vierestä klo 16:15
(Ari Pakarinen puh 040 584 3999)
Otamme matkan varrelta letkaan Haminalahdesta Länsirannantien risteyksestä noin klo 16:30
Vierailemme Jarmo Savolaisen pihassa ihailemassa maalaisidylliä ja Saabeja. Saavumme sinne noin klo 17:00 ja osoite on Onkisharjuntie 47, jos joku haluaa sinne "suoraan" tulla
Varsinaiselle illanviettopaikalle Niemisjärven kylätalolle, Niemisjärventie 745, saavumme noin klo 18:00. Siellä saunomme, joten Saab-pyyhkeet ja Saab-uikkarit mukaan. Ja tietenkään emme unohda makoisia makkaroita grillailla
Ilmottautumisia mielellään 27. elokuuta mennessä, että osataan varata makkaraa riittävästi. Sähköpostitse arisonett@gmail.com tai soittaen yllä mainittuun numeroon
Kaikki mukaan hienoilla Saabeilla !
KUOPION SEUDUN SAUNAILTA
KUOPION SEUDUN SAUNAILTA
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
-
- "Viggen"
Re: KUOPION SEUDUN SAUNAILTA
Menneekö Pieksämäki - Kuopion seudusta?
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Ka, sammoo Savvoohan se Pieksämäk tok on ja suapihan sitä tok tullaa kaavempooki jos vuan kehtootte lähtee. Siinähän se männöö viikonloppu lepposasti, ku ensiks par päevee Kuopijossa mualiman navalla Ruska-ajossa piä pyörällään pyörii ja sitten vielä pyhä ehtoona kanssamme saanassa kylypee ropsaattaa.
Moi, vaikka varsinainen ilmottautumisaika umpeutuikin, niin silti rohkeasti mukaan. Ilmotathan tulemisestasi allekirjottaneelle ja osoitteen löydätkin eka viestistäni. Sunnuntaiaamuna tarkistan ketä on tulossa ja makkaraa ostetaan sen mukaisesti
Oottakee minua sitten, oon töissä klo 16.00 asti mutta yritän ehtiä tuohon vartin yli lähtöön..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11