SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Yleistä keskustelua tulevista ja menneistä tapahtumista.
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Useimmat ovat varmaan huomanneet ilmoituksen Saabistissa 2/2014 s. 7, että olen kutsunut Teidät Saabistit Kuopion automuseolle sunnuntaina 24. elokuuta 2014

Ohjelmaan on tullut minusta johtumattomasta syystä muutos, mutta tämä on käännetty voitoksi. Lähdemme liikkeelle A-katsastuksen pihasta, siitä Prisman vierestä, jo klo 10:00 (aikaisempi ajankohta klo 13:00 on siis muuttunut!). Ajelemme upeassa järvimaisemassa Saaristokadun lenkin ja saavumme näyttävässä Saab-letkassa automuseolle n. klo 11.

Koska automuseon alueella on Ruska-ajojen jäljiltä vielä rompetori käynnissä, pääsemme mekin sinne samalla ostamaan kaikkea tarpeellista romua, siis antiikkia. Myös kahvitus on muutettu sopparuokailuksi kahvin kera ja sehän on kerholaiselle ilmainen eli jäsenkortti ehdottomasti mukaan. Muut mukana olijat ostavat itse tarpeen mukaan haluamansa ruokailun.

Myös näyttävä Saab-näyttely on tarkoitus saada aikaan automuseon pihalle. Opastettu vierailu automuseolle on meille tarjolla, kuten myös Saab-henkistä jutustelua kavereiden kanssa !

Ilmoittautumiset viimeistään 17. elokuuta arisonett@gmail.com tai Ari Pakarinen puh. 040 584 3999

PS. lauantaina 23. elokuuta klo 10:00 järjestettävään Ruska-ajoon toivotaan mukaan näyttäviä vanhoja Saabeja !
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Re: SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Mvs
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Viesti Kirjoittaja Mvs »

Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Re: SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Moi, kiitos kaikille osallistuneille - olihan hienoja Saappeja näytillä ja letka-ajoa oli matkan varrella porukkaa ihailemassa !

PS. kannattaa klikata edellisen viestin linkkiä kuvasta
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Avatar
vahajub
"Viggen"
Viestit: 558
Liittynyt: Su Huhti 26, 2009 13:25
Paikkakunta: KUOPIO

Re: SAABISTIT KUOPION AUTOMUSEOLLE

Viesti Kirjoittaja vahajub »

Kiva oli reissu ja komea oli Saab letka :D

https://onedrive.live.com/?cid=FDF0FA16 ... 7FD%217199
Jäsen 4448
Saab 9-5 2.0A sedan-99
Saab 900 2.1i 3D -92
Vastaa Viestiin