Sivu 1/1
WST Helatorstaina
Lähetetty: Su Touko 10, 2026 19:09
Kirjoittaja tetammi
En huomannut et foorumilla ois mainostettu helatorstain wanhojen saabien tapahtumaa Hyvinkään junamuseolla.
https://www.saabclub.fi/tapahtumat/2026 ... tapaaminen
Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ma Touko 11, 2026 15:47
Kirjoittaja timpetti
Taitaa tulla eka vuosi kun en tuo autoa riviin, mutta mukana ollaan!
Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ma Touko 11, 2026 22:46
Kirjoittaja Vodetti
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?

Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 10:10
Kirjoittaja -Hese-
Vodetti kirjoitti: ↑Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?
Mutta ei tarpeeksi

Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkulla jos saan tyhjäkäynnin kuntoon, muuten puoli miljoonaa veivatulla (jommalla kummalla) femmalla.
Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 17:52
Kirjoittaja Vodetti
-Hese- kirjoitti: ↑Ti Touko 12, 2026 10:10
Vodetti kirjoitti: ↑Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?
Mutta ei tarpeeksi

Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkulla jos saan tyhjäkäynnin kuntoon, muuten puoli miljoonaa veivatulla (jommalla kummalla) femmalla.
Hehe

Toivotaan että saat Saabin kuntoon! Tulen kaikesta huolimatta satkulla

Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 21:57
Kirjoittaja jt
Vodetti kirjoitti: ↑Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja?
Saattaisi puiston parkkitilat loppua kesken, sevverta yleisiä vielä nuo loppupään OG-satkut.
Tuolta löytyy edellisvuosien kuvia.
https://saab95net.kuvat.fi/kuvat/Events ... toalbumit/
Jos joku vuosi näyttää niukasti kuvatulta, niin sopii mieluusti lähetellä täydentäviä otoksia
terv. jt
Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ma Touko 18, 2026 10:49
Kirjoittaja jt
Kiitokset järjestelijöille ja Saabinsa tuoneille, jälleen kerran hieno kattaus harrastekalustoa paikalla
6-henkinen kaaoksentorjuntayksikkö (parkkijärjestelijät) oli tälläkin kertaa enimmäkseen Porvoon porukkaa, erityiskiitos heille!
terv. jt
Viippanetin WST-arkisto päivitetty tuoreella kuvasadolla, pääosin P. Nyholmin otoksia:
https://saab95net.kuvat.fi/kuvat/Events ... /WST+2026/
Re: WST Helatorstaina
Lähetetty: Ma Touko 18, 2026 13:34
Kirjoittaja timpetti
Mahtava tapahtuma, kiitos! Jos ensi vuonna vaikka toisi tuon kaksiovisen 900 turbo sedanin, niitä ei ollut yhtäkään paikalla..
Kuvia kinnostuneille;
https://photos.app.goo.gl/R8kF643V42iN2PTJA