Sivu 1/1

WST Helatorstaina

Lähetetty: Su Touko 10, 2026 19:09
Kirjoittaja tetammi
En huomannut et foorumilla ois mainostettu helatorstain wanhojen saabien tapahtumaa Hyvinkään junamuseolla.
https://www.saabclub.fi/tapahtumat/2026 ... tapaaminen

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ma Touko 11, 2026 15:47
Kirjoittaja timpetti
Taitaa tulla eka vuosi kun en tuo autoa riviin, mutta mukana ollaan!

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ma Touko 11, 2026 22:46
Kirjoittaja Vodetti
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."

Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 10:10
Kirjoittaja -Hese-
Vodetti kirjoitti:
Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."

Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D
Mutta ei tarpeeksi :D Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkulla jos saan tyhjäkäynnin kuntoon, muuten puoli miljoonaa veivatulla (jommalla kummalla) femmalla.

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 17:52
Kirjoittaja Vodetti
-Hese- kirjoitti:
Ti Touko 12, 2026 10:10
Vodetti kirjoitti:
Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."

Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D
Mutta ei tarpeeksi :D Sinne vaan parkkikselle jonoon. Taidan tulla taas jälkikasvun kanssa satkulla jos saan tyhjäkäynnin kuntoon, muuten puoli miljoonaa veivatulla (jommalla kummalla) femmalla.
Hehe :D Toivotaan että saat Saabin kuntoon! Tulen kaikesta huolimatta satkulla 8)

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ti Touko 12, 2026 21:57
Kirjoittaja jt
Vodetti kirjoitti:
Ma Touko 11, 2026 22:46
"WST-autojen lisäksi alueelle ovat tervetulleita kaikki Saabit mallia 90, pystykeula-900 ja 9000 CC kunnosta riippumatta."
Eikö viistokeula 900 ole sallittu? Alkaa nekin olla aika vanhoja? :D
Saattaisi puiston parkkitilat loppua kesken, sevverta yleisiä vielä nuo loppupään OG-satkut.

Tuolta löytyy edellisvuosien kuvia.
https://saab95net.kuvat.fi/kuvat/Events ... toalbumit/
Jos joku vuosi näyttää niukasti kuvatulta, niin sopii mieluusti lähetellä täydentäviä otoksia :)

terv. jt

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ma Touko 18, 2026 10:49
Kirjoittaja jt
Kiitokset järjestelijöille ja Saabinsa tuoneille, jälleen kerran hieno kattaus harrastekalustoa paikalla :)

6-henkinen kaaoksentorjuntayksikkö (parkkijärjestelijät) oli tälläkin kertaa enimmäkseen Porvoon porukkaa, erityiskiitos heille!


terv. jt


Viippanetin WST-arkisto päivitetty tuoreella kuvasadolla, pääosin P. Nyholmin otoksia:
https://saab95net.kuvat.fi/kuvat/Events ... /WST+2026/

Re: WST Helatorstaina

Lähetetty: Ma Touko 18, 2026 13:34
Kirjoittaja timpetti
Mahtava tapahtuma, kiitos! Jos ensi vuonna vaikka toisi tuon kaksiovisen 900 turbo sedanin, niitä ei ollut yhtäkään paikalla..

Kuvia kinnostuneille;
https://photos.app.goo.gl/R8kF643V42iN2PTJA