Ajattelimme tuossa ajellessamme pois tuolta Ellivuoresta josko Kuopion poppoo laittaisi tuulemaan tänne "puoleen-väliin"suomea jotain pientä.
Kokoontuisimme joskus elo-syyskuun kieppeillä esim.Atraimeen -----> Kuopiosta n.30 km Joensuuhun päin.Mökkejä ym. majoitus tilaa löytyy.
Tiedustelen piakkoin milloin olisi riittävästi vapaata siellä isollekkin poppoolle
kokoontua ja laitan infoa tähän topicciin.
Tähän voi vastailla jos lystin pito ym. puuhastelu saab henkisten immeisten kanssa tulisi kysymykseen.
Loppukesälle tekemistä.........
Loppukesälle tekemistä.........
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Olisi mukavaa ehtiä sellaiseen tapahtumaan
Asun itse Belgiassa ja täältä olis taas kerran tarkoitus tulla Suomeen lomailemaan. Kuopio-Varkaus-Savonlinna-Jyväskylä-akselilla poukkoillaan ja aina olen nuo clubin päätapahtumat missannut. Nytkin se on Saksassa ja minä ajelen Suomeen jne.
Pistäkää vinkkejä vaan tänne, että missä olis mitäkin, niin kyllä olis mukava tulla tapahtumaan.
Ajattelin itse selvitellä, että mitenkäs täällä Belgiassa on Saappilaiset järjestäytyneet, niin kävis kurkaan heidänkin touhujaan.
Autonhakijoille tai sitä harkitseville tiedoksi, että täällä Belgiassa on aika paljon Saabbeja liikenteessä ja yleensä aika hyvillä varusteilla.
Kesäterveiset täältä,
Saabel
Pistäkää vinkkejä vaan tänne, että missä olis mitäkin, niin kyllä olis mukava tulla tapahtumaan.
Ajattelin itse selvitellä, että mitenkäs täällä Belgiassa on Saappilaiset järjestäytyneet, niin kävis kurkaan heidänkin touhujaan.
Autonhakijoille tai sitä harkitseville tiedoksi, että täällä Belgiassa on aika paljon Saabbeja liikenteessä ja yleensä aika hyvillä varusteilla.
Kesäterveiset täältä,
Saabel
Vielä kyselen olisiko kiinnostusta tuohon Atraimen sessioon loppukesästä.
Tänne vaan viestejä Kuopiolaiset ja ympäristö kuntien Saabistit.
Haksu
http://www.campingatrain.com/
Tänne vaan viestejä Kuopiolaiset ja ympäristö kuntien Saabistit.
Haksu
http://www.campingatrain.com/
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Kyllähän sitä voisi poiketa täältä Joensuusta tommosessa tapaamisessa. Mikäli hommat menee putkeen elokuulla, niin elo-syys vaihteessa olis tuo 99 combi coupekin ajossa 
ps. elekkee kuitenkkaan laettako sitä elokuun 12.-14päeväks, ku tuona viikonloppuna käyvvään emännän kanssa kirkossa sanomassa "tahdon".

ps. elekkee kuitenkkaan laettako sitä elokuun 12.-14päeväks, ku tuona viikonloppuna käyvvään emännän kanssa kirkossa sanomassa "tahdon".

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01