http://www.saabsunited.com/2009/12/chee ... onvoy.html
Ne on järjestämässä saabi letkoja Hollannissa, Ruotsissa ja mahdollisesti jenkeissä. Täällä Vaasassa tuskin saa tarpeeksi autoja tai median edustajia paikalle, mutta pääkaupunkiseudulla saattaisi onnistua. Olisi :in hyvä saada suomessakin hieman parempaa julkisuutta.
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
mäki tuun jos sopii aikatauluun toi ois oikeesti aika hieno homma kun keskustassa kurvailis joku 50-100 saabii letkassa no tusklin niin paljon sais autoja mut olisahan se kiva
Sitten kun keskustan alueet ruuhkaantuu niin saadaan lukea lehtien mielipidepalstoilta vihaista palautetta kun joku hautajaissaattue tilkitsi ajoväylät
no joo...
Nyt on kyllä uutiset minun mielestä kääntynyt positiivisempaan suuntaan, tai ainakin sellaisia vivahteita saanut. Toivotaan parasta ja hyvää uutta vuotta!
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Pekko_Å kirjoitti:Sitten kun keskustan alueet ruuhkaantuu niin saadaan lukea lehtien mielipidepalstoilta vihaista palautetta kun joku hautajaissaattue tilkitsi ajoväylät
no joo...
Nyt on kyllä uutiset minun mielestä kääntynyt positiivisempaan suuntaan, tai ainakin sellaisia vivahteita saanut. Toivotaan parasta ja hyvää uutta vuotta!
Olisiko poliisi saattue mitään.Silloin se on paljon näyttävämmän näköistä ja kaikki risteykset suljetaan että letka pääsee ajamaan suoraan. Olen kerran tuollaisessa letkessa mennyt ja ai että oli siisti fiilis
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket "parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju" thorhammer.sc@gmail.com
apina kirjoitti:ja tietenkin saattueen eteen poliisi 99 ajamaan
Luulis poliiseilta löytyvän kätköistä tuollainen.Olisi kyllä komian näköistä. Ajon jälkeen vaikka kauppatorille renkaan potkijaiset.ihmiset varmasti tulisivat katsomaan saabeja
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket "parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju" thorhammer.sc@gmail.com