
Esim E4 kohdasta yksi rivi malliksi: 14R - 0284004 (tämä kohta oli ilman automallijaottelua)
Kuulostaa samanoloiselta tarralta kuin tämä:gis kirjoitti:Ja on jaoteltuna kolmeen eri kategoriaan, ensin kohta E4, sitten E5 ja lopuksi E11. Niin mikä tuo lienee, katsastusinssi ei sitä noteerannut mitenkään eli ei liene sitten tuo kaivattu todistus?
Esim E4 kohdasta yksi rivi malliksi: 14R - 0284004 (tämä kohta oli ilman automallijaottelua)
Mulle inssi antoi lapun jossa on selitettynä nuo E- hyväksynnät, eli mitä tarkoittavat, ja mitä vaaditaan minkäkin ikäisiin, en nyt löytänyt vaan enää mistäängis kirjoitti:Enpä minä sitä odottanutkaan (kun ovat korikohtaisia käsittääkseni, vai onko joku eri mieltä?), mutta kun omassakin tonnarissa on vino pino noita E - juttuja, niin kiinnostaa ihan periaatteestakin selvittää, mitä niiden taakse piiloutuu. Ja selvittää samoin nuo epämääräiset merkinnät siinä toisessa kilvessä ja rekisteriotteessa... eli aina voipi toivoa, että löytyy jostain se viisasten kivi, jolla pyöräytteleisin AKEa ja katsastukonttoreita tämän asian suhteen, ja auttaisin samalla muita auton tuojia... joo, ei enää todennäköistä, mutta katsonpa piruuttani tämän homman nyt niin pitkälle, kuin se vähänkin on mahdollista (järkevällä tasolla kuitenkin).
Toin viime torstaina 9000 CSE A turbon vm. -96 Saksasta ja nuo samat koodit kiinnostavat minuakin kun en vielä ole käynyt rekisteröintikatsastuksessa. Koodien selitykset löytyvät täältä http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs.htmlgis kirjoitti:Niin aloin nyt vasta ihmettelemään, että kumpi noista nyt on se vaatimuksenmukaisuustodistus. Siis sekö pahvi-/paperitarra, jossa on polttoainetalouteen liittyviä arvoja ja jotain muutakin (mutta ei sitten kait niitä melutasojuttuja), vaiko tuo metallilevy
Esim E4 kohdasta yksi rivi malliksi: 14R - 0284004 (tämä kohta oli ilman automallijaottelua)