Yksi mielenkiintoinen yksilö oli myynnissä Eestissä, Pärnussa mutta pisti askarruttamaan että miten sen kanssa on. Pitääkö se ensin rekisteröidä Eestiin ja sen jälkeen kiikuttaa vasta Suomeen Eestin kilvillä? Ei siinä kuitenkaan mitään ongelmaa ole kun meillä on kämppä Pärnussa ja paljon tuttuja sielläpäin
Niin jos siinä autossa kaikki Saksan paperit on kunnossa niin turhahan sitä on Viron kilpiin siinä välissä rekisteröidä. Ei ne tullissa ala kyselemään mitä kautta se auto Suomeen on päätynyt.
dq kirjoitti:Niin jos siinä autossa kaikki Saksan paperit on kunnossa niin turhahan sitä on Viron kilpiin siinä välissä rekisteröidä. Ei ne tullissa ala kyselemään mitä kautta se auto Suomeen on päätynyt.
Ootkos täysin varma asiasta? Ei kiinnostaisi meinaan sitten alkaa sohlaileen hirveästi mitään ylimääräsitä tuon auton kanssa
En ole kokenut viron tuoja (ainakaan autoissa) mutta jos saat autoosi mukaan alkuperäisen rekisteriotteen ja rekisteristä poistoilmoituksen ja aukottoman luovutukirja ketjun saksasta -viron kautta sinulle sekä kauppakirjan viron myyjältä niin homma täytyy toimia.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"