saab 9000 2.3 T aero 94-98 saksasta vai ruostista?
Kummasta tulee järkevämmäksi hakea?
saab 9000 2.3 T aero 94-98 saksasta vai ruostista?
Molemmilla on puolensa.
Ruottista on hakumatka lyhyempi = halvempi. Ehkäpä autoilla ei ole paahdettu niin kovaa kuin Saksassa. Valikoimaakin on riittävästi.
Saksasta saa ehkä vähäruosteisempia.
Molemmissa varmaan löytyy askarreltavaa. Ruotsin pojilta löytyy aika hyvät valikoimat.
Ruottista on hakumatka lyhyempi = halvempi. Ehkäpä autoilla ei ole paahdettu niin kovaa kuin Saksassa. Valikoimaakin on riittävästi.
Saksasta saa ehkä vähäruosteisempia.
Molemmissa varmaan löytyy askarreltavaa. Ruotsin pojilta löytyy aika hyvät valikoimat.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Suuresti suosittelen Ruotsia: helppo tuonti ja kohtuullinen valikoima, kunhan malttaa hiukan katsella ja odotella esim. blocketissa. Sitten kun tärppää, on matka ehkä nopeampi järkätä.
Saksan auton suolattomuus riippuu todella paljon, mistä osasta Saksaa auton hakee. Ovat nimittäin ruotsalaisiakin innokkaampia suolaajia, kun niikseen tulee, silloin ei ole paljon kunnossa eroa hyvin pidettyyn Suomi-autoon. Varustelu on Aerossa melko täydellistä jo vakiona, mutta joskus on kiinnittynyt huomion siihen, että ruotsalaisista autoista voi puuttua jotain, mitä saksaan viedyissä on (vakiona?). Nämä nyt on tietty yksilökohtaisia.
Jäi myös sellainen vaikutelma, että ruottalaiset ovat rohkeampia värien suhteen; Saksassa suurin osa musta tai tummansinisiä, missä ei kyllä kummassakaan ole sinänsä vikaa.
Saksan auton suolattomuus riippuu todella paljon, mistä osasta Saksaa auton hakee. Ovat nimittäin ruotsalaisiakin innokkaampia suolaajia, kun niikseen tulee, silloin ei ole paljon kunnossa eroa hyvin pidettyyn Suomi-autoon. Varustelu on Aerossa melko täydellistä jo vakiona, mutta joskus on kiinnittynyt huomion siihen, että ruotsalaisista autoista voi puuttua jotain, mitä saksaan viedyissä on (vakiona?). Nämä nyt on tietty yksilökohtaisia.
Jäi myös sellainen vaikutelma, että ruottalaiset ovat rohkeampia värien suhteen; Saksassa suurin osa musta tai tummansinisiä, missä ei kyllä kummassakaan ole sinänsä vikaa.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)