löysin 2001 viggen convertiblen San Franciscon läheltä ja ajelen nyt sillä.
kannattaako tuoda Suomeen, ei muuttoauto.
Comments?
viggen cnv usasta
Re: viggen cnv usasta
riippuu mitä kannattavuutta ajattelet ?
Jos auto on hyväkuntoinen ja halpa siellä niin se on hyvä lähtökohta. Suomessa ei montaa avokasta viggeniä ole. Tämän hetken verotusta voi arvioida tullin sivuilta.
Sijoituskohteena, nykyisen veropolitiikan heilahteluissa voi koska vain mennä ennuste pieleen.
Käytöarvoltaan passeli kakkosauto ja ympärivuotiseenkin käyttöön soveltuva. Mikä ettei ykkösauto jos ei ole perhettä ja tavaraa liikaa rahdattavana.
Valojen korkeussäätö ja umpioiden vaihto tullee eteen, ellei autossa ole.
Jos auto on hyväkuntoinen ja halpa siellä niin se on hyvä lähtökohta. Suomessa ei montaa avokasta viggeniä ole. Tämän hetken verotusta voi arvioida tullin sivuilta.
Sijoituskohteena, nykyisen veropolitiikan heilahteluissa voi koska vain mennä ennuste pieleen.
Käytöarvoltaan passeli kakkosauto ja ympärivuotiseenkin käyttöön soveltuva. Mikä ettei ykkösauto jos ei ole perhettä ja tavaraa liikaa rahdattavana.
Valojen korkeussäätö ja umpioiden vaihto tullee eteen, ellei autossa ole.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: viggen cnv usasta
täysin alkuperäiskunnossa oleva ruosteeton california-auto. taidan tuoda suomeen, täytyy kattoa tullin sivuilta veroja....
Timo
Re: viggen cnv usasta
Kontti suomeen maksaa n.1600€ joten kannattaa hamstrata se täyteen.
iso kontti on n.2000€ johon mahtuu 2 autoa + sälää.
Aikaa tohon reissuun menee jotakuinkin 2kk.
iso kontti on n.2000€ johon mahtuu 2 autoa + sälää.
Aikaa tohon reissuun menee jotakuinkin 2kk.
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!