Niin vaikuttaisi siltä, että kyllä ainakin alkuun tuon 5,3L V8 suorityskyky riittää ilman perään liimattavia T-merkkejä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. 0-100 8,5sek... Se on melkein sama kuin oma... Joten kyllä sitä voimaa on. Halvalla se ei tule, yhdistetty kulutus on noin 14-15L/100km. Ihanan kallista!
Toisaalta Aeron 6L vie saman vessan sataan kilometriin jo 6sek. Ei taida mikään "Saab"(Saab heittomerkeissä siksi, koska kaikki eivät pidä tätä eikä saabarua Saabeina) päästä samoihin? Ohituskiihtyvyydestä en ole löytänyt tilastoja, mutta voisin kuvitella että se on siedettävällä tasolla.
Harmi ettei tuodon trollblazeriin ikinä väännetty dieseliä... Toisaalta en kyllä tiedä että olisinko sellaista edes halunnut. Mutta kyllä toi polttoaineen kulutus kieltämättä hivenen mietityttää. Kilsoja tulee vuodessa n. 26-33tkm. Joten kyllä siinä pienen pieni ero on mikäli auto kuluttaa 14 tai 10L/100km. Puhutaan kuitenkin jostain 1400 - 1800€ / vuosi erotuksesta. Sillä rahalla osaa jo vaikkapa ysisatkun kesäautoksi/vuosi bensoineen.
Luin jenkkien plussia ja miinuksia:
Plussat: Ajettavuus (paitsi talvella), varustelu, kiihtyvyys, ajomukavuus ja koneen voima
Miinukset: Ajettavuus talvella (neliveto luokaton, käytännössä auton saa pyörähtämään ennen kuin eturenkaat ottavat kierroksia, ilmeisesti todella hidas kytkeytyminen. Tavallaan pilaa ja kyseenalaistaa koko nelivedon olemassaolon), kulutus(jos Jenkit haukkuu kulutusta niin sen on oltava tähtitieteellinen) sekä ja
(tämä oli kaikista paras!!!!!) Liian pienet mukinpidikkeet D:D:D::DD::D:
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion