Tuo 1993:n aeron veropäätös on virheellinen, eikös tuonikäisistä aeroista pyydetä Suomessa 8-11 kiloeuroa eli verot tulisi olla siinä 3 kiloeuroa tai vähän alle? Vai myisikös joku -93 cs-aeron hieman alle 3 kiloeuron?
No eipä siinä mitään, jollain kävi hyvä tsäkä, meikää ei ole toistaiseksi vielä kertaakaan onnistanut noissa veroarpajaisissa.
ng900aero kirjoitti:Tuo 1993:n aeron veropäätös on virheellinen, eikös tuonikäisistä aeroista pyydetä Suomessa 8-11 kiloeuroa eli verot tulisi olla siinä 3 kiloeuroa tai vähän alle? Vai myisikös joku -93 cs-aeron hieman alle 3 kiloeuron?
No eipä siinä mitään, jollain kävi hyvä tsäkä, meikää ei ole toistaiseksi vielä kertaakaan onnistanut noissa veroarpajaisissa.
ng900aero kirjoitti:Kirjoittivatko siihen vielä että tuo paperi ei sido tullia tai valtiota mitenkään? Haluavat varmasti jättää mahdollisuuden harjoittaa mielivaltaa veroja määritellessään
Mitäs tarvetta Saabeja on enää maahantuoda, niitähän on jo nettiauto pullollaan? Omani toin pari vuotta sitten, silloin ei ollut tarjolla hyvin varusteltuja kohtuuhinnoin, nyt tilanne on täysin toinen.
Mitään tiliä ei tuontiautoilla kyllä pääse enää tekemään, parhaimmillaan pääsee parin tonnin tappioilla
Verolappu tuli ja oli sentilleen se minkä tullivirkailija ilmoitti veroilmoitusta jätettäessä.
Aika nopeaa touhua oli, tasan 1 kk veroilmoituksen jättämisestä.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"