sama tuossa:
Service nr1 10867km, 971126
Service nr2 30889km, 990412
vuosi ja 5 kk mennyt huollon välillä. Mutta autohan on selkeesti jo 9 vuotta vanha, joten ei tartte huolehtia mistään moottoritakuusta. Autohan on vähän ajettu ja varmaan käy ja kukkuu nätisti.
Kannattaako tuonti saksasta?
Se tieto mikä minulla on vastaavista tapauksista niin tosta vuodesta ei olla niin tarkkoja jos huollot on muuten tehty säännöllisesti ohjelman mukaan.peinu kirjoitti:sama tuossa:
Service nr1 10867km, 971126
Service nr2 30889km, 990412
vuosi ja 5 kk mennyt huollon välillä. Mutta autohan on selkeesti jo 9 vuotta vanha, joten ei tartte huolehtia mistään moottoritakuusta. Autohan on vähän ajettu ja varmaan käy ja kukkuu nätisti.
Tapaukset käsitellään saksassa yksilöllisesti korjaamon lisätietojen kanssa.( näin on ainakin kerrottu)
Mutta niinkuin peinu jo toteaan on 8 vuoden moottoritakuu ohi joten jos kunnossa niin "rahoja pöytään"
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Pitkästä aikaa tuli selailtua nettiautoa ja yllätys yllätys..
Kyllä on kotimaan 9-5:set jo niin halpoja http://tinyurl.com/eqhds että tuonti ei näköjään ainakaan perus 9-5:sen kohdalla enään kannata.
Jos noin 250 tkm ajettun ehjän 9-5:sen saa ruotsista noin +5500 eurolla ja verot +3500 e ja katsastus ym.kulut päälle niin ei ole mitään järkeä hakea.
Kyllä on saabien hinnat tippunu Suomessa vuodessa
(ainakin 4000 e). Vuosi takaperin ei alle 12 t euron saanu kuin yli 300 tkm ajettun 9-5:sen.
Kyllä on kotimaan 9-5:set jo niin halpoja http://tinyurl.com/eqhds että tuonti ei näköjään ainakaan perus 9-5:sen kohdalla enään kannata.
Jos noin 250 tkm ajettun ehjän 9-5:sen saa ruotsista noin +5500 eurolla ja verot +3500 e ja katsastus ym.kulut päälle niin ei ole mitään järkeä hakea.
Kyllä on saabien hinnat tippunu Suomessa vuodessa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Oli tuossa ylempänä puhetta noista huoltokirjoista.
Omassani on myös yksi väli, jossa on yli 2v väliä määräaikaishuolloilla (15tkm).
Erikoista on se, että auto on diesel, jota ei kannata vähällä ajolla pitää.
Toisaalta voipa moinenkin tilanne sattua, että auto jää ilman ajoa, kuolinpesä tms. jos sen jälkeen vielä liikkeessä makaa.
Tämän kahden vuoden paussin jälkeen huollatettu eri liikkeessä. Silloinkin tullut aika verkkaisesti kilometrejä, alle 15tkm/vuosi.
Tuotatin Ruotsista jollain millälie -jannulla. Maksoinkin paljo,tyhmyyksissäni...
Muuten onnistui, paitsi teki paperit väärin ja joutui osottamaan päätöstä seisonnassa. Autossa ei kyllä pahemmin moitetta, yllättävän siisti.
Noh, nyt on oppirahat maksettu, seuraavaa hakemaan vaikka itse![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Omassani on myös yksi väli, jossa on yli 2v väliä määräaikaishuolloilla (15tkm).
Erikoista on se, että auto on diesel, jota ei kannata vähällä ajolla pitää.
Toisaalta voipa moinenkin tilanne sattua, että auto jää ilman ajoa, kuolinpesä tms. jos sen jälkeen vielä liikkeessä makaa.
Tämän kahden vuoden paussin jälkeen huollatettu eri liikkeessä. Silloinkin tullut aika verkkaisesti kilometrejä, alle 15tkm/vuosi.
Tuotatin Ruotsista jollain millälie -jannulla. Maksoinkin paljo,tyhmyyksissäni...
Muuten onnistui, paitsi teki paperit väärin ja joutui osottamaan päätöstä seisonnassa. Autossa ei kyllä pahemmin moitetta, yllättävän siisti.
Noh, nyt on oppirahat maksettu, seuraavaa hakemaan vaikka itse
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)