Ja Vielä yksi Aero tulossa ruotsista...***TUOTU***
Kyllä on pitkälohkoisen konepelti houkuttelevasti pystyssä. Sieltä vaan kaivamaan konetta ulos...
Ei vaan. Pitkää ikää tuollekin möykylle! Upea pirssi muuten! Saako olla kateellinen?
Ei vaan. Pitkää ikää tuollekin möykylle! Upea pirssi muuten! Saako olla kateellinen?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
On se nätti
Multa löytyis siihen mäntäsarja jos tarvetta ilmenee
Eivaan luultavasti on kone paremmassa hapessa kuin näissä autobahnoilla rääkätyissä Ja toivottavasti ruotsalainen on ymmärtänyt vaihtaa öljyt useammin kuin mitä huolto-ohjelma neuvoo.
Onkos tuossakin etukyynärnoja? Jalopuut on nyysitty kuten meikän LPT:stäkin
Multa löytyis siihen mäntäsarja jos tarvetta ilmenee
Eivaan luultavasti on kone paremmassa hapessa kuin näissä autobahnoilla rääkätyissä Ja toivottavasti ruotsalainen on ymmärtänyt vaihtaa öljyt useammin kuin mitä huolto-ohjelma neuvoo.
Onkos tuossakin etukyynärnoja? Jalopuut on nyysitty kuten meikän LPT:stäkin
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Laitanpa tähän kun en uutta ketjua viitsi aloittaa.
Oletteko maksaneet autonne kruunuilla vai euroilla? Tarkoitus olisi hakea lokakuun alussa tuolta 9000 Aero, kiikarissa on noin 200tkm ajettu vm 95-96, muutama onkin jo katsottuna. Mitä mieltä olette, kannattaako ottaa oma auto mukaan, vai pärjääkö tuossa Tukholman ympäristössä julkisilla tms? Yksi potentiaalinen Aero olisi kyllä Kalmarissa asti.
Tuntuu olevan yleistä ajaa ruotsalaisilla kilvillä laivaan ja palauttaa sitten kilvet ja rekisteriote postitse myyjälle virallisten kopioiden oton jälkeen, onko muuta järkevää/parempaa tapaa hoitaa tuo tuonti?
PS. Tuli tuo Espoossa kaupan oleva Aero tsekattua tuttavan toimesta, aika karu oli kunto. Mm. kyljessä lommo, konepeltiä paikkailtu spraylla, valot ja tuulilasi vaihtokunnossa ja nahkajakkaroissa repeämiä.
Oletteko maksaneet autonne kruunuilla vai euroilla? Tarkoitus olisi hakea lokakuun alussa tuolta 9000 Aero, kiikarissa on noin 200tkm ajettu vm 95-96, muutama onkin jo katsottuna. Mitä mieltä olette, kannattaako ottaa oma auto mukaan, vai pärjääkö tuossa Tukholman ympäristössä julkisilla tms? Yksi potentiaalinen Aero olisi kyllä Kalmarissa asti.
Tuntuu olevan yleistä ajaa ruotsalaisilla kilvillä laivaan ja palauttaa sitten kilvet ja rekisteriote postitse myyjälle virallisten kopioiden oton jälkeen, onko muuta järkevää/parempaa tapaa hoitaa tuo tuonti?
PS. Tuli tuo Espoossa kaupan oleva Aero tsekattua tuttavan toimesta, aika karu oli kunto. Mm. kyljessä lommo, konepeltiä paikkailtu spraylla, valot ja tuulilasi vaihtokunnossa ja nahkajakkaroissa repeämiä.
BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Aero"
- Viestit: 404
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
- Paikkakunta: Jyväskylän MLK
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Laitanpa samaan ketjuun itekki.
CC aero tonnari on kotiutunu ouluun nyt.
Torstai iltana lentämällä göteborgiin ja perjantaina bussilla uddevallaan myyjää vastaan.
Sitte myyjän kyydillä tukholmaan siljan terminaalille.
Lauantai aamuna turusta kotia.
Semmonen reissu ja tässä jokunen hätänen kuva http://koti.mbnet.fi/stress/Sweden/
CC aero tonnari on kotiutunu ouluun nyt.
Torstai iltana lentämällä göteborgiin ja perjantaina bussilla uddevallaan myyjää vastaan.
Sitte myyjän kyydillä tukholmaan siljan terminaalille.
Lauantai aamuna turusta kotia.
Semmonen reissu ja tässä jokunen hätänen kuva http://koti.mbnet.fi/stress/Sweden/
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Heinä 04, 2004 21:03
- Paikkakunta: Lieksa
Ja vielä yksi aero kotiutui ruotsista pari viikkoa sitten. Aamulla lähtö kohti haaparantaa, jonne myyjä tuli vastaan. Kun kaupat oli tehty ja tullimuodollisuudet hoidettu ehti vielä helposti illaksi kotiin.
Veropäätöskin mielestäni varsin kohtuullinen ~1600 €.
Veropäätöskin mielestäni varsin kohtuullinen ~1600 €.
9-5 aero -00
9000 aero -94 ex
9000 turbo -85 ex
#2289
9000 aero -94 ex
9000 turbo -85 ex
#2289
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Heinä 04, 2004 21:03
- Paikkakunta: Lieksa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Heinä 04, 2004 21:03
- Paikkakunta: Lieksa
Ja täälläpäin joutui maksamaan alkuvuoden -93:sesta (260tkm) viikko sitten 2335€JouniCSE kirjoitti:-94 ja veroja 1600 Oliko kilometrejä sitten ihan tolkuttomasti?Jake Norton kirjoitti: Veropäätöskin mielestäni varsin kohtuullinen ~1600 €.
Muutama viikko sitten maksoin omasta -96 Aerosta veroja ~3500,
pitääpä alkaa varmaan valitusta rustaamaan.