mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Viesti Kirjoittaja a9000 »

onko tietoa? suomessahan se perhana tuli joskus -90 paikkeilla, imtes saksassa? muidenkin maiden osalta saa tietoa jakaa. mites usa, ruotsi, jne?

niin ja miten näitä euro1, euro2, euro4... päästöluokituksia tulkataan? kertooko noi ehkä jotenkin sen että onko autossa katti vai ei?
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Re: mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Viesti Kirjoittaja wesku »

Yleistietoa esim tuolta http://www.pkw-steuer.de/
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Viesti Kirjoittaja a9000 »

wesku kirjoitti:Yleistietoa esim tuolta http://www.pkw-steuer.de/
jos osais saksaa....
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7492
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Viesti Kirjoittaja mestari »

89 tonnari jonka toin sieltä: anturi oli paikallaan vaan ei kytketty kun silloin ei ollut pakollinen
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: mistä lähtien katalysaattori-pakko saksalaisissa autoissa?

Viesti Kirjoittaja a9000 »

mistä näistä saksan kulkineista tunnistaa että onko "vähäpäästöinen" vai ei. eikö tuo "vähäpäästöinen" ole sama kun että on katti? yritän välttää ko. osaa siis....
Vastaa Viestiin