Ei enää siirtokilpiä ilman TÜViä

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
Avatar
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3560
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Ei enää siirtokilpiä ilman TÜViä

Viesti Kirjoittaja wesku » Pe Elo 21, 2015 11:53


suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3258
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Ei enää siirtokilpiä ilman TÜViä

Viesti Kirjoittaja suorsa » Pe Elo 21, 2015 12:16

Sanotaanko artikkelissa mitään muuta mielenkiintoista?
9-5 Turbo6 Aero -10 (PR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09, 9-5 Hirsch -02 (KA), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja ooppeli (KA).

Avatar
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3560
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Re: Ei enää siirtokilpiä ilman TÜViä

Viesti Kirjoittaja wesku » Pe Elo 21, 2015 13:18

No ei oikeastaan. Asian ydin on siinä että Saksassa vakituisesti asuville on ollut aiemmin mahdollista käyttää näitä tilapäiskilpiä myös katsastamattomiin. Käyttö on ollut ostojen/myyntien listäksi yleistä myös harrasteautoissa. Ilmeisesti käytäntö tiukentuu aiemmasta Suomen siirtotarroja huomattavasti väljemmästä kertaheitolla huomattavasti tiukempaan.

Niille jotka asuvat vakituisesti Saksan ulkopuolella tämä ei muuta käsittääkseni mitään, en ainakaan huomannut mitään kansainvälisiin transitkilpiin liittyviä muutoksia.

Vastaa Viestiin