Välittäjää Ruotsista

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
Arde
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 08:13

Välittäjää Ruotsista

Viesti Kirjoittaja Arde »

Tätä on varmaan jo moni käsitellyt, mutta en löytänyt sopivaa viestiä.

Tietääkö kukaan luotettavaa firmaa/välittäjää (mieluiten Varsinais-Suomesta) joka toisi Saabeja Ruotsista? Saahan sen sieltä itsekin haettua, mutta jos joku toinen tekee homman hyvin ja halvalla, niin miksi vaivautua itse...
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Samaa olen ajatellut, eli löytyykö tunnettua, hyvää, luotettavaa välittäjää?
Swesaab
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2005 13:15
Paikkakunta: Hml

Kyllä voin auttaa..

Viesti Kirjoittaja Swesaab »

Olen itse alunperin Ruotsista ja hain kk. sitten itselleni Saab 9000 CSE:n. Minun paras ystäväni on Saabilla töissä Ruotsissa, ja hänestä on myös paljon apua kaikissa autoihin liittyvissä asioissa.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: Kyllä voin auttaa..

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Swesaab kirjoitti:Olen itse alunperin Ruotsista ja hain kk. sitten itselleni Saab 9000 CSE:n. Minun paras ystäväni on Saabilla töissä Ruotsissa, ja hänestä on myös paljon apua kaikissa autoihin liittyvissä asioissa.
Tietääkä vanhan ajan saabeista ? heikot kohdat yms ?

paljonko ottaisi välityspalkkiota jos kävisi katsomassa ja toimittaisi vaikka satamaan ?

http://www.blocket.se/view/6742234.htm? ... c=1&city=0

esimerkiksi tämän saabin.
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Tiedän yhden ainakin joka toi mulle auton viime ti suomeen.. Auto oli kuvaellussa kunnossa mitä sain tietoa ennen ostoa. Otapas yhteyttä YV:llä niin on mahdollisesti etsijä autollesi ruotsissa.. Auton saat joko suomeen tai voit mennä sitten paikan päältä itsekin hakee. Itse valitsin tuonnin kun ei oikein ole aikaa lähteä seikkailee. :roll:
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Vastaa Viestiin