Sivu 1/1
9-3 Aero ruotsista vai saksasta?
Lähetetty: Pe Heinä 15, 2005 19:19
Kirjoittaja juotila
Eli kumpi on järkevämpää, haettaa 9-3 Aero ruotsista vai saksasta?
Lähetetty: Pe Heinä 15, 2005 23:39
Kirjoittaja HMK
Mitä nyt olen noita hintoja seurannut niin Saksasta voisi saada hieman halvemmalla. Tosin Ruotsissa on valikoima parempi ja hakumatka (jos itse hakee) lyhempi. Toisaalta maalla ei ole niin väliä kunhan vain löytyy sopiva yksilö.

Lähetetty: Su Heinä 17, 2005 15:10
Kirjoittaja AnttiR
Olen kirjoittanut aiemmin toisella foorumilla asiasta, mutta kuitenkin:itse hain Ruotsista , vaikka Ruotsin hintataso lienee hiukan korkeampi.Perustelut:luotan enemmän ruotsalaiseen huoltokirjaan kuin bremeniläiseen (jälkimmäistä kutsutaan leikkisästi satukirjaksi) ,samoin kuin kilometrilukemaan.Ruotsissa ei ole autobahnoja - ei todennäköisesti hirmuisesti rääkätty kone ja vaihteensiirto. Ruotsissa varmudella pohjolan varusteet.
Viisi kuukautta ja 11000 km ruotsalaista/ruotsalaista Saabia , eikä ole tullut ylläreitä vastaan.
Jos haluat ,kerron lisää yv:nä
Lähetetty: Su Heinä 17, 2005 23:07
Kirjoittaja Tri-Lo
Mimmi kirjoitti:Saabilla ei ole esim. Saksavarustusta erikseen, vaan niissäkin on samat "pohjolavarusteet".
Itsellä on Saabin merkkiliikkeestä ostettu saksantuliainen, eikä siitä ole pahaa sanottavaa.
Alkuperäiseen kysymykseen: taitaa olla makuasia mistä hakee, kunhan on järki päässä autonostossa.
Löytyy niissä ainakin yksi "saksanvaruste" mitä itse olen pannut merkille.

Nimittäin tonnareissa, omassa -88T varaosa-autossa, ja olen CS-malleissakin nähnyt sitä, nimittäin se manuaalinen ilmastointi(!) Vähän tuo kyllä ihmetyttää..

Kun vastaavissa täälläpäin aina on ACC.
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2005 19:27
Kirjoittaja ng900aero
Eikös manuaalinen ilmastointi ole ihan normaalivaruste, sukulaismiehen tontussa (cc vm-91cc) ainaskin on pelkkä lumihiutale?
Lähetetty: Ti Heinä 19, 2005 19:24
Kirjoittaja Tri-Lo
ng900aero kirjoitti:Eikös manuaalinen ilmastointi ole ihan normaalivaruste, sukulaismiehen tontussa (cc vm-91cc) ainaskin on pelkkä lumihiutale?
Voi se olla, että tännekin on myyty. Harvinaista kuitenkin on, eikä taida ainakaan mistään turbosta löytyä.
Lähetetty: Ti Heinä 19, 2005 19:39
Kirjoittaja ng900aero
Tuo kyseinen malli on tosiaan ruiskupeli, automaatti, jossa on cruise, plyyshipenkit ja VEIVATTAVAT IKKUNAT

Lähetetty: La Heinä 30, 2005 19:37
Kirjoittaja ka_0593
Onkos joku laskeskellut tarkemmin , että kannattaako tuoda tuollainen 9-3 ss vector, suomessa kun ei ole oikein tarjontaa...
Alle 25k€ pitäsi kokonais hinta jäädä, juuri ja juuri voisi siihen päästä noin arviolla.
Onko siis kellään tarkkoja "laskelmia" tuommoisesta -03 mallista, veroja mennee jotain 9k€?
Lähetetty: La Heinä 30, 2005 21:24
Kirjoittaja potkuhousu
veikaan veroja lähemmäksi 11-12Keur
Lähetetty: La Heinä 30, 2005 21:48
Kirjoittaja MacTurbo
Mimmi kirjoitti:Saabilla ei ole esim. Saksavarustusta erikseen, vaan niissäkin on samat "pohjolavarusteet".
Empä olisi tuosta enää niin varma.
Meinaan kun kyselin perjantaina kojelautaan
mustia peitetulppia.
Eipä löytynyt merkkiliikkeenkään EPC:stä (aiemmin jo ihmettelin kun ei löydy omastani), ja syykin selvisi: pohjoismaihin ei ole ollut "täysmustia" sisustuksia, mutta keskieurooppaan on. Saas nähdä löytyykö puuttuvaa tulppaa mistään
Niin ja autonihan on Saksantuonti.
Niin ja alkuperäiseen kysymykseen voisin vastata, että jos on ruosteeton Ruotsalainen, niin ehdotttomasti se.
Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 09:52
Kirjoittaja ka_0593
potkuhousu kirjoitti:veikaan veroja lähemmäksi 11-12Keur
Tuo noin 9k€ veikkaus veroista perustuu kahteen tullin veropäätökseen, toinen oli huhtikuussa ja toinen toukukuussa annettu. Kumpikin oli jotain 9k€. toisella oli vielä ajettu varsin vähän.
Mutta jos verot olisi jotain 11-12k€ luokkaa, niin silloin haku ei missään nimessä kannata.
Lähetetty: Su Heinä 31, 2005 22:21
Kirjoittaja ng900aero
MacTurbo kirjoitti:
Empä olisi tuosta enää niin varma.
Meinaan kun kyselin perjantaina kojelautaan
mustia peitetulppia.
Eipä löytynyt merkkiliikkeenkään EPC:stä (aiemmin jo ihmettelin kun ei löydy omastani), ja syykin selvisi: pohjoismaihin ei ole ollut "täysmustia" sisustuksia, mutta keskieurooppaan on. Saas nähdä löytyykö puuttuvaa tulppaa mistään
Niin ja autonihan on Saksantuonti.
Niin ja alkuperäiseen kysymykseen voisin vastata, että jos on ruosteeton Ruotsalainen, niin ehdotttomasti se.
Tarkoitatko niitä mustia verhoilun kiinnikkeitä, jotka lukitaan paikalleen painamalla keskitappi alas? Niitä ainakin löytyi mustina paikallisesta merkkiliikkeestä ihan EPC:n mukaan ja oli hyllyssäkin.
Ei tule mieleen missä kohdassa tonnarin kojelautaa olisi mitään peitetulppia, josset tarkoita niitä mustia suojia jotka tulevat lisävarustekatkaisimien paikalle, mutta ne ovat mielestäni aina mustia.
Saatan olla väärässäkin asian suhteen.
Lähetetty: Ma Elo 01, 2005 07:06
Kirjoittaja MacTurbo
ng900aero kirjoitti:
Tarkoitatko niitä mustia verhoilun kiinnikkeitä, jotka lukitaan paikalleen painamalla keskitappi alas? Niitä ainakin löytyi mustina paikallisesta merkkiliikkeestä ihan EPC:n mukaan ja oli hyllyssäkin.
Ei tule mieleen missä kohdassa tonnarin kojelautaa olisi mitään peitetulppia, josset tarkoita niitä mustia suojia jotka tulevat lisävarustekatkaisimien paikalle, mutta ne ovat mielestäni aina mustia.
Saatan olla väärässäkin asian suhteen.
Jep, hyvin arvioitu, olet väärässä
En tarkoita verhoilun kiinnikkeitä, vaan tulppia joilla piilotetaan apukuskin airbägin alapuolella olevan suojalevyn kiinnityspultit sekä kojelaudan päissä olevat kiinnityspultit (jäävät piiloon oviverhoiluja vasten, kun etuovi suljetaan). Vastaavat tulpat löytyvät EPC:stä muina väreinä (pun, sin, beige, harmaa, keltainen jne...)