Lähetetty: Ke Marras 22, 2006 14:13
Meen kuitenkin piruuttani "väärälle" sotimaan.valtteri kirjoitti:Tuon pitäisi riittää jos menet "oikealle konttorille"
Meen kuitenkin piruuttani "väärälle" sotimaan.valtteri kirjoitti:Tuon pitäisi riittää jos menet "oikealle konttorille"
Kannattaa sotia ennenkuin maksat sen kalliin maahantuontikatsastuksen, koska eivät anna rahoja enää takasin jos katsastus on jo ehditty aloittaa.Tri-Lo kirjoitti:Meen kuitenkin piruuttani "väärälle" sotimaan.valtteri kirjoitti:Tuon pitäisi riittää jos menet "oikealle konttorille"
"Väärällä" asemalla vaativat minulta tuon ja ruots. rekisteriotteessa olleen saman e hyväksynnänkin lisäksi ECE paperia no siiryin toiselle ja maksoin muutaman euron lisää.Mutta toisella asemalla nuo kelpasi, säästin 142 euroa ja kaveri säästi saman verran sillä kummatkin avot katsastettiin sillä "toisella" asemalla.ng900aero kirjoitti:Noniin, ei mitään ongelmia, autosi on kokonaisuudessaan e-tyyppihyväksytty, katsarin ei tartte kuin näpytellä tuo koodi koneelle jolloin näkee kaikki mahdolliset hyväksynnät
Tuo virallisessa tyypikilvessä lukeva e-tyyppihyväksyntätunnus on niin selvä tapaus että pakko se on hyväksyä joka ikisellä katsastusasemalla, ei voi tuottaa suurta tuskaa ammattitaidottomallekaan katsastusmiehelle syöttää tuo koneelle ja katsoa mitä paljastuu.valtteri kirjoitti: "Väärällä" asemalla vaativat minulta tuon ja ruots. rekisteriotteessa olleen saman e hyväksynnänkin lisäksi ECE paperia no siiryin toiselle ja maksoin muutaman euron lisää.Mutta toisella asemalla nuo kelpasi, säästin 142 euroa ja kaveri säästi saman verran sillä kummatkin avot katsastettiin sillä "toisella" asemalla.
En maksanut, mentiin kontorille sisälle ja lyötiin paperit pöytään ja kysyttiin riittääkö ja kun vastaus oli että tarvitaan vaatimuksenmukaisuus tod. niin kiitettiin kauniisti ja kerrottiin menevämme muualle katsastamaan.ng900aero kirjoitti:Tuo virallisessa tyypikilvessä lukeva e-tyyppihyväksyntätunnus on niin selvä tapaus että pakko se on hyväksyä joka ikisellä katsastusasemalla, ei voi tuottaa suurta tuskaa ammattitaidottomallekaan katsastusmiehelle syöttää tuo koneelle ja katsoa mitä paljastuu.valtteri kirjoitti: "Väärällä" asemalla vaativat minulta tuon ja ruots. rekisteriotteessa olleen saman e hyväksynnänkin lisäksi ECE paperia no siiryin toiselle ja maksoin muutaman euron lisää.Mutta toisella asemalla nuo kelpasi, säästin 142 euroa ja kaveri säästi saman verran sillä kummatkin avot katsastettiin sillä "toisella" asemalla.
Ihme kyllä omissa Saabeissani ainoastan yhdessä on ollut tuo e-hyväksyntä (9-5).
Sinä varmaankaan et maksanut maahantuontikatsastusmaksua ennekuin kysyit kelpaako tuo e-hyväksyntä? Itse olen kerran joutunut kiireen vuoksi vaihtamaan katsastusasemaa sillä seurauksella että sain maksaa kahdesti tuon kalliin katsastusmaksun. No olivat niin jääräpäisiä että olisi ollut pakko tilata se 130e:n vastaavuustodistus, eli aika samoihin meni, eikä tarvinnut odotella paria viikkoa.
Omaani tilasin sen konehuoneen tarran ja koetan puhua inssin pökerryksiin noista määräyshommista jolloin tyytyy selitykseeni ja lyö leiman
130e:n vastaavuustodistus
GM:n kautta tilasin, oli postiennakolla jotain yhteensä 130e. Jätin noutamatta postista kun en tarvinnutkaan (inssi tuli järkiinsä sillä kerralla).valtteri kirjoitti:
Muistaakseni pyysi meiltä a´150 e per.tod ?? voin kyllä muistaa väärinkin??
Jooen eikä toivottavasti kukaan muukaan käy, käsittämättömän ihmeellinen konttori, kuten myös se niden Hernesaaren paikkakin.et kirjoitti:Kävitkö Herttoniemes
Onko autossa EU-tyyppihyväksyntäkoodit tyyppikilvessä?MacTurbo kirjoitti:Jaahas, hylsy tuli.
Auto kunnossa, mutta tyyppihyväksyntä jarruista ja melusta puuttuu...
Tai, siis katsastusmies ei osannut niitä hakea. Nuo R-lausekkeet löytyy, mutta inssi ei osannut katsoa mikä niistä on mikäkin.
Eli seuraavat löytyy, 10R, 11R, 12R, 13R, 14R, 18R, 21R, 26R, 28R, 45R ja 64R.
Täytyy yrittää penkoa jos noista aiemmista linkeistä löytyisi selitykset noihin.
Harmittaa