Vielä vastaavuustodistuksesta (9000CSE -94)
Vielä vastaavuustodistuksesta (9000CSE -94)
Tästä vastaavuustodistuksesta oli tuossa toinenkin otsikko, mutta aloitan uuden:
Toin ruottista -92 ja -94 tonnarit ja rekisteröintikatsastus puuttui tuon uudemman osalta (käyttöönotettu -93 puolella) melu- ja päästömääräyksiin. Tarvitsisi siis hommata siihen CoC:n (Certificate of Conformity eli vastaavuustodistus).
Olen kuitenkin jossainmäärin sitä mieltä, että se konehuoneen puolella oleva tarralappunen kaikkine merkintöineen kertoisi myös tuon puolen olevan kunnossa, mutta katsari jaksoi tutkia merkintöjä kokonaista puoli minuuttia ja totesi sitten parisataa sivuisen kirjansa kera että eihän tuollainen tarra muutenkaan kelpaisi (Hakus Herttoniemi).
Anyway, ehdotuksia miten muuten voisin edetä kuin tilaamalla ryöstöhintaisen paperin maahantuojalta ?
Toin ruottista -92 ja -94 tonnarit ja rekisteröintikatsastus puuttui tuon uudemman osalta (käyttöönotettu -93 puolella) melu- ja päästömääräyksiin. Tarvitsisi siis hommata siihen CoC:n (Certificate of Conformity eli vastaavuustodistus).
Olen kuitenkin jossainmäärin sitä mieltä, että se konehuoneen puolella oleva tarralappunen kaikkine merkintöineen kertoisi myös tuon puolen olevan kunnossa, mutta katsari jaksoi tutkia merkintöjä kokonaista puoli minuuttia ja totesi sitten parisataa sivuisen kirjansa kera että eihän tuollainen tarra muutenkaan kelpaisi (Hakus Herttoniemi).
Anyway, ehdotuksia miten muuten voisin edetä kuin tilaamalla ryöstöhintaisen paperin maahantuojalta ?
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
timo.nummela(at)nic.fi
Mun signaturessa olevat Saksantuonnit on rekisteröintikatsastettu ilman mitään "turhia" lappusia.
Jokainen voi arvata mitkä kaksi kolmesta on tuotuja...
Jokainen voi arvata mitkä kaksi kolmesta on tuotuja...
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Olikohan tossa uudemmassa 9000:sessa jo uudemman mallinen kaksiosainen rek.ote sillä niissä ei ole enää tuota pakokaasujen tod.merkintää rekisteriotteessa ole. Vielä kun katsot löytyykö papereiden joukosta vanhaa rek.otetta sillä niissä lukee että auto täytää pakokaasujen puhdistusnormit.
Kyllä ainakin vaasassa kelpaa moottoritilassa oleva tarra sillä siinähän lukee minkä pakokaasunormin auto täytää.
Kyllä ainakin vaasassa kelpaa moottoritilassa oleva tarra sillä siinähän lukee minkä pakokaasunormin auto täytää.
Viimeksi muokannut valtteri, Ma Loka 03, 2005 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
joo uudemmassa oli kaksi osainen rek.ote. Saksasta tuoduissa melu- ja päästöjutut on kirjattu otteeseen, muttei ruottissa.
Jos on saanut hylsyn rek.katsastuksessa, niin voiko feilut käydä näyttämässä jossain toisessa konttorissa ?
Tuo päästöjuttu on sikäli helpompi että siihen löytyy erillinenkin tarra jossa asia on erikseen mainittu (uskoisin että sen siitä voisi tulkita)
, mutta tuo melu-juttu on ehkä kinkkisempi.
Onko jollain tietoa tuosta ECE-Approval tarran syvemmästä sisällöstä vaadittuihin tietoihin nähden?
Jos on saanut hylsyn rek.katsastuksessa, niin voiko feilut käydä näyttämässä jossain toisessa konttorissa ?
Tuo päästöjuttu on sikäli helpompi että siihen löytyy erillinenkin tarra jossa asia on erikseen mainittu (uskoisin että sen siitä voisi tulkita)
, mutta tuo melu-juttu on ehkä kinkkisempi.
Onko jollain tietoa tuosta ECE-Approval tarran syvemmästä sisällöstä vaadittuihin tietoihin nähden?
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
timo.nummela(at)nic.fi
Täältä http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=24925 saat linkkejä joista löytyy nuo ece tarrassa olevat tyyppihyväksynnät.
Tossa samassa linkissä on myös todetaan että tota (Hakus herttoniemi)katsastuskonttoria ei vissin kannattaisi käyttää .
Tossa samassa linkissä on myös todetaan että tota (Hakus herttoniemi)katsastuskonttoria ei vissin kannattaisi käyttää .
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Mulla oli tuo sama ongelma -91 900:n kanssa jonka toin Ruotsista, ei meinannut aluksi katsastusmiehelle kelvata tuo valkoinen A12 tarra konehuoneesta vaan vaati tuota vaatimuksenmukaisuustodistusta.
En kuitenkaan luovuttanut siihen vaan ns. löin nyrkkiä pöytään ja vaadin puljun pomon paikalle. Sitten tulikin äijiin vauhtia ja leimahan se ilmestyi papereihin hetken kuluttua pahoittelujen kera.
En kuitenkaan luovuttanut siihen vaan ns. löin nyrkkiä pöytään ja vaadin puljun pomon paikalle. Sitten tulikin äijiin vauhtia ja leimahan se ilmestyi papereihin hetken kuluttua pahoittelujen kera.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä