Siirtokilvet
Siirtokilvet
Olisko tietoa miten siirtokilpiasiat toimii tällä hetkellä, kiinnostavia maita esim. Ranska, Belgia, Hollanti, Saksa, Ruotsi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Saksasta ostetuilla punapäätyisillä eu-kilvillä saa ajaa kaikkialla euroopassa PAITSI SUOMESSA
siis mikä olikaan se euroopan unionin mallimaa = SUOMI.
siis mikä olikaan se euroopan unionin kehitysmaa autoasioissa = SUOMI.
siis mikä olikaan se euroopan unionin mallimaa = SUOMI.
siis mikä olikaan se euroopan unionin kehitysmaa autoasioissa = SUOMI.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
vielä samasta asiasta.. jos haen saksasta sekä auton että vaunun ja ajan ne tanskan ja ruotsin kautta suomeen niin otan vain saksasta molempiin nuo punapäätyiset "siirtokilvet" ja suomen rajalle tultaessa ajan(ko) suoraan tulliin auton ja vaunun kanssa ja lyön paperit(rekisteri otteet ja kauppakirjat molemmista)tiskille ja sanon että nämä tulisivat suomen kilpiin..kuulostaa liian yksinkertaiselta...mistä muuten saksasta saa nuo "siirtokilvet"?
vielä pari lisäkysymystä vaikka näihinkin varmaan jostain olisi löytynyt vastaukset. eli kaupanteon yhteydessä minulle jää kauppakirjan lisäksi mitä käteeen(rekisteri ote varmaankin mutta tuleeko se kokonaisena? onko tuolla saksassa edes kaksi osainen niin kuin meillä että ilmoitus osa on erikseen?
ja jos on niin tarvinko sitä? )
ja jos on niin tarvinko sitä? )
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Ei kilvettömällä autolla saa ajaa Ruattissa sen enempää kuin Suamessakaan. ...Ruattin kilpien hankkimisesta on ollut täällä juttua. Hakua kehiin... muistaakseni aikaa vievä prosessi, eli ei päivässä parissa onnistu. Liikkeestä ostettaessa lienee onnistuisi nopeastikin. Yksityiseltä ostettaessa olisi helpointa hänen kilvillään ajaa rajalle. On sitten tuo aiempi omistaja kuskina tai sinä...Jokke A kirjoitti:Mitenköhän asia on Ruotsin suhteen, harkitsen hakevani Ruotsista kilvettömän auton, joka pitäisi ajaa Suomeen. Suomen puolella homma hoitunee siirtokilvillä, mutta miten Ruotsissa ajelu?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 12:35
- Paikkakunta: Tuusula
Itse toin pari viikkoa sitten 9-3t (vm 01) Saksasta. Ensimmäistä kertaa olin reissussa ja ei hommassa mitään erityisen vaikeaa ollut. Kasko on hyvä olla voimassa ostohetkestä eteenpäin. Suurin haaste taitaa nyt olla tuon käyttäjätunnuksen ristiriitaisuuden kanssa...
Täältä löytyy hyvä kooste (linkkeineen) Saksasta tuonnista: http://www.sompsa.fi ("Auto Saksasta linkit" ja "Ohjeita autonhakumatkalle")
Täältä löytyy hyvä kooste (linkkeineen) Saksasta tuonnista: http://www.sompsa.fi ("Auto Saksasta linkit" ja "Ohjeita autonhakumatkalle")