Minkä arvoinen olisi Suomessa 93 vm. 99?

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Minkä arvoinen olisi Suomessa 93 vm. 99?

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Nyt olisi jäämässä ylimääräiseksi autoksi 93 saappi vm 1999. 2l koneella 130 hv. Ilmastointi, nahkapenkit. Se on 5 luukkuinen malli. Sisällä on cd, autocruise jne. 135 tkm. Käytön jälkiä on, mutta pelittää ihan ok. Näissä oloissa karvalakkimalli, mutta onko Suomessa markkinoita moiselle, eli kannattaako lähteä tuomaan veden yli? Kyselin tullista veroja ja jää tuonne 3500 euron nurkille. Voisin tuupata sen Suomeen, jos itselle jäis tuollainen 3500 egee käteen. Mitäs olette mieltä, kannattaako tuoda Suomeen, vai pistänkö täällä paaliin? 8O :lol:
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287
Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Hintatasohan (pyyntihinnat...) selviää kun selailee vaikka Nettiauton tarjonnan läpi ja arvot sitten siitä että mikä sen hinnan pitäisi olla että se verojen jälkeen ihmisiä kiinnostaisi.

Tokko sitä nyt vielä kannattaa paalata :D
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1079
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Jos paalaat niin myy mulle nahkapenkit :lol:
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
JuAn
Matalapaineturbo
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 13:17
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja JuAn »

Eikös yks ihan hyvä vaihtoehto ole laittaa se myyntiin esim. just tonne nettiautoon tax free merkinnällä ja laitat hinnan sillee et sulle jää sen verran ku tarviit... On sit ostajan oman harkinnan alla et onks hinta kohillaan myös sen jälkeen ku on itse hoitanu kilvityksen ja verot... :D
900 GL 3D -83
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Mulla on hinta kohdallaan

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Iskariot kirjoitti:Hintatasohan (pyyntihinnat...) selviää kun selailee vaikka Nettiauton tarjonnan läpi ja arvot sitten siitä että mikä sen hinnan pitäisi olla että se verojen jälkeen ihmisiä kiinnostaisi.

Tokko sitä nyt vielä kannattaa paalata :D

Tuolla nettiautossa oli melko vastaava tuontiauto, josta pyydettiin 5500 egee ja ostaja maksaa verot. Jos meitsi pistää hinnaksi 3500 suomeen tuotuna, niin se saattais jo jotain kiinnostaakin. Mulla menee nimittäin tällä viikolla auto tilaukseen, jos kaikki menee hyvin ja tuo 93 on täällä melkein arvoton.... 8O . Pitää vielä miettiä asiaa kaikilta kanteilta. Kiitos vinkistä!!!!
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Jos paalaan

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Saabisti -77 kirjoitti:Jos paalaat niin myy mulle nahkapenkit :lol:
Niin saat kuule vaihdekepinkin samaan hintaan, eli kohtuuttoman halavalla. :lol:
JuAn
Matalapaineturbo
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 13:17
Paikkakunta: Rautjärvi

Re: Mulla on hinta kohdallaan

Viesti Kirjoittaja JuAn »

Saabel kirjoitti: Tuolla nettiautossa oli melko vastaava tuontiauto, josta pyydettiin 5500 egee ja ostaja maksaa verot.
Tuo kyseinen yksilö on ilmoituksen perusteella turbo koneella, et se tietty vähän vaikuttaa hintaan. :?
900 GL 3D -83
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Totta puhut

Viesti Kirjoittaja Saabel »

JuAn kirjoitti:Eikös yks ihan hyvä vaihtoehto ole laittaa se myyntiin esim. just tonne nettiautoon tax free merkinnällä ja laitat hinnan sillee et sulle jää sen verran ku tarviit... On sit ostajan oman harkinnan alla et onks hinta kohillaan myös sen jälkeen ku on itse hoitanu kilvityksen ja verot... :D
Tietty tässä ei ole mitään vielä lyöty lukkoon, mutta en olis ihan valmis jättään ilmaiseksi autoa sinne diilerille. Laitoit tossa viestiä, että se toinen on turbolla varustettu vempele. No perskeles, laitetaan sitten hintaa täällä päässä sen verta kohdalleen, että alkaa kiinnostaan. Hah! Kiitosta vielä vinkistä. Katselen huomenna sen automyyjän tarjouksen ja lasken sitten, paljonko tulis maksaan ton auton tuonti Suomeen. Jos myyjää kiinnostaa tehdä diili siitä uudesta cabriosta, niin se tulee vastaan hinnassa. Muussa tapauksessa laitan auton vaikka paaliin ja ostan toiselta Saappimyyjältä. Näin meillä toimitaan ja kiusa se on pienikin kiusa, kun käy vinoileen sille myyjälle sen jälkeen. :D
Saabel
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:52

Nahkapenkit

Viesti Kirjoittaja Saabel »

Saabisti -77 kirjoitti:Jos paalaat niin myy mulle nahkapenkit :lol:
Et taida nyt saada nahkapenkkejä :cry: , kun tarjosivat 3000 vanhasta vaihdossa uuteen cabbeen. Ensi viikolla tulee viimeiset paperit ja sitten vaan päätöstä tekemään. 8)
Vastaa Viestiin