Mikä on säästö?

Suunnitteletko tuovasi auton ulkomailta tai oletko jo niin tehnyt? Kysy neuvoa, jaa vinkkejä ja kokemuksia auton maahantuonnista tällä palstalla.
Naxu
"Hölösuu"
Viestit: 1393
Liittynyt: Ke Joulu 30, 2009 01:28
Paikkakunta: Sahalahti

Re: Mikä on säästö?

Viesti Kirjoittaja Naxu »

Ja siitä ei saa kovauksia, jos on mennyt ostamaan väärän yksilön.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Mikä on säästö?

Viesti Kirjoittaja core2 »

Naxu kirjoitti:Ja siitä ei saa kovauksia, jos on mennyt ostamaan väärän yksilön.
Kaikki lisävarusteluhan on henkilökohtainen asia kun ostaa uuden auton, mutta yks asia on selvä, et se mitä hienompi merkintä pirssistä löytyy persuksista sitä enemmän sitä krääsää autossa on vakiona, esimerkiksi naapurilla on samanlainen -09 9-5 aero ku mulla, mutta hänen sivupeilinsä ei käänny sisään nappulasta kun ei halunnut sitä toimintaa no säästi vähän dineroja sillä, siis hän valitsi ne veke vaikka ne kuului vakiona siihen malliin, mutta ei kaikkiin aero malleihin.

Meillä on yks suomalainen kaveri varaosa puolella duunissa ja hän sanoo et tää autojen varustelu on oikea viidakko. Ja se on kuulemma vielä pahempi Opelin varustelussa. Sieltä löytyy valittavaksi Astraankin vissiin kuusi erilaista akkua!
Tää siis uutena.

Ja on ainakin yks asia mikä pätee pohjoismaissa ja se on, et jos perseessä lukee biopower niin lohkolämmitin sisäisellä pistokkeella on vakio, no mulla ei ole sitä sisäistä ku valitsin sen veks.

Siis ei tiedä koskaan mitä kuuluu mukaan ja mitä ei se on aina sen uuden auton ostaja joka sen asian päättää.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
joukolainen
"Viggen"
Viestit: 614
Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mikä on säästö?

Viesti Kirjoittaja joukolainen »

Totta on tuo varustepuolen ihmettely, kun ostaa käytettyä autoa, varusteet kun eivät juuri nosta hintaa enään vanhana, mutta kirjo on melkoinen. Selkeä fakta on vain että enemmän varusteita on Ruotsissa myydyissä aeroissa kuin Suomessa myydyissä. Itsellä ainakin kului paljon iltoja vuosi sitten keväällä, kun kyselin s-postilla tarkkoja varusteita Ruotsista myyjiltä aika monesta 06 ja 07 aerosta. Ne harvat aerot jotka olivat Suomessa myynnissä, niitä kun vertasi Ruotsissa myynnissä oleviin aeroihin, niin tuli aika selkeä kuva, kummasta maasta se auto ostetaan, hintapolitiikka varsinkin. Piti vain löytää se oikea, missä kohtasivat haluamani varusteet ja hinta suhteeessa kohtuu alhaisiin kilometreihin. Muuten omani akku oli vain 50 ah ja koska auto oli seisonut muutaman kuukauden liikkeessä, meni se uusiksi, tilalle 77 ah, maksoivat kilpienpalautusrahan yhteydessä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Vastaa Viestiin