![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
http://motorsidor.proboards81.com/
Klicka fram den linkade FSSV-sidan och du ser at det är liv i luckanJipo kirjoitti:Aj sidu, så sällan jag är inne här men detta var ju riktigt braatt få en svensk del i detta forum. Hur är det med alla FSSV:are? Så länge sen man hört något av alla nu på senaste tiden.
Rin-tin-tin kirjoitti:Klicka fram den linkade FSSV-sidan och du ser at det är liv i luckanJipo kirjoitti:Aj sidu, så sällan jag är inne här men detta var ju riktigt braatt få en svensk del i detta forum. Hur är det med alla FSSV:are? Så länge sen man hört något av alla nu på senaste tiden.
![]()
http://i295.photobucket.com/albums/mm13 ... Medium.jpgkeisari kirjoitti:C) Vågar man lägga sådana under?
Ett annat och kanske bättre alternativ är ju att konvertera till dom nyare 108-naven inkl. bromsar. (-88-> handbroms bak osv.) Såvida du nu inte har lagt alla dessa delar nya redan, förstås. Eller ämnar hålla 100% originalskick på bilen, fast det skiter ju sig redan vid fälgarna då iofs.keisari kirjoitti: Jag kollade på svenska Saab klubbens sidor där de donar om 4x 108 16" aero fälgar till 114,3 "jako".
A) Vet Ni om nån som gör sådan borrning i Finland
B) På verkar detta fälgens styrka( blir den svagare)
C) Vågar man lägga sådana under!!????