No niin, taidanpa päästä ihanan kallista remottia teettämään otsikon mukaiseen ajopeliin.
Ongelma siis on se, että kytkintä painaessa joko painelaakeri tai se hiton kaksoismassavauhtipyörä päästää "rallattavaa" ääntä. Sillä kohtaa itseä ei juuri rallatuta, ilmeisesti kyseiseen lystiin saa varata euroja mittavan määrän, tonni ei riittäne edes osiin, vai kuinka?
Kertokaahan kohtalotoverit mitä moinen lysti on kustantanut ja kuinka pitkään auto on pajalla aikaa joutunut viettämään.
-Harri-
1,9 TiD 2005 ajettu 260 tkm kytkin pitää rallatusta.
1,9 TiD 2005 ajettu 260 tkm kytkin pitää rallatusta.
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: 1,9 TiD 2005 ajettu 260 tkm kytkin pitää rallatusta.
Kaksoismassahan se on menossa rikki, sama vika oli omassa samanikäisessä ja likelle samoilla kilsoilla. Laakerointi väljistynyt.
Vaan onni onnettomuudessa että neobrossilta saa mielestäni hyvinkin edullisesti täyden paketin eli kaksoismassavauhtipyörä pultteineen, kytkinpaketti ja työsylinteri ihan orkkisosina: http://www.neobrothers.co.uk/flywheelcl ... -3456.html
Samalla vaivalla kannattaa vaihtaa vauhtipyörän stefa, todennäköisesti sekin tihkuu jo: http://www.neobrothers.co.uk/rear-crank ... -4133.html
Kyllähän osaava paja tuon yhdessä työpäivässä vaihtaa. Samalla sitten vaihteistoöljyt hyvä vaihtaa Redline MTL:ään niin vaihtaminen kylmällä laatikolla sutjakoituu.
Vaan onni onnettomuudessa että neobrossilta saa mielestäni hyvinkin edullisesti täyden paketin eli kaksoismassavauhtipyörä pultteineen, kytkinpaketti ja työsylinteri ihan orkkisosina: http://www.neobrothers.co.uk/flywheelcl ... -3456.html
Samalla vaivalla kannattaa vaihtaa vauhtipyörän stefa, todennäköisesti sekin tihkuu jo: http://www.neobrothers.co.uk/rear-crank ... -4133.html
Kyllähän osaava paja tuon yhdessä työpäivässä vaihtaa. Samalla sitten vaihteistoöljyt hyvä vaihtaa Redline MTL:ään niin vaihtaminen kylmällä laatikolla sutjakoituu.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 1,9 TiD 2005 ajettu 260 tkm kytkin pitää rallatusta.
Oho, kappas ja kiitoksia!
Tuo kytkin käynee myös tuohon kasiventtiiliseen? Vaikka kuvateksti antaa ymmärtää muuta.
Edit: tämä lienee oikea paketti: http://www.neobrothers.co.uk/flywheelcl ... eddc8cde3b
-Harri-
Tuo kytkin käynee myös tuohon kasiventtiiliseen? Vaikka kuvateksti antaa ymmärtää muuta.
Edit: tämä lienee oikea paketti: http://www.neobrothers.co.uk/flywheelcl ... eddc8cde3b
-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: 1,9 TiD 2005 ajettu 260 tkm kytkin pitää rallatusta.
Mårå
Ja jos sieltä pohjoisesta satut jostain syystä viinanhakuun Tallinnaan niin Autotarvete tekee tuon kytkimen osineen varmaan tuollaiseen 1300 euroon. Aamulaivalla kun menee niin iltalaivalla pääsee pois.
Ja jos sieltä pohjoisesta satut jostain syystä viinanhakuun Tallinnaan niin Autotarvete tekee tuon kytkimen osineen varmaan tuollaiseen 1300 euroon. Aamulaivalla kun menee niin iltalaivalla pääsee pois.