Kasataan vielä ohjeet muutamalla kuvalla. Purkuvaiheessa en räpsinyt kuvia, mutta asennus vaiheessa muutama joista tässä kuvat liitteenä.
Purku ja asennus meilkein WIS ohjeiden mukaan, en kuitenkaan irroittanut DP:tä alakautta ollenkaan.
1. suojakotelo pois koneen päältä.
2. Imuputki immulta turbolle irti, yksi mutteri kiinni moottorissa ja klemmarit turbolta sekä immulta.
3. Akkukotelo auki, akku irti ja akkukotelo pohjasta 3 ruuvilla irti se isojen sulakeiden rasia nousee paria liparetta painamalla akkukotelon kyljetä ylös.
4. irrotin myös sulakeboxin, on 3 pultilla kiinni jolloin sai kivasti tilaa turbon irroitukseen.
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/aUKZtI.jpg)
Tässä näkyy hyvin toi sulakeboxin tuoma lisätila kun sitä voi vähän siirtää sivuun.
5. Imusarja irti, irroittelin 3 johtoliitintä imusarjasta irti, itse liittimiä ei tarvinnut avata. EGR:n liitin irti jotta pääsee yhteen mutteriin käsiksi. Imusarjan pultit ja mutterit irti sekä klemmarin irroitus putkesta joka tulee jäähyltä. Imusarja nousee ylös tämän jälkeen.
On muuten paskaa paljon noissa imusajan jatkoissa jotka menevät omille lohkoilleen. Ja voisikohan tohon kohtaan missä nousee toi putki ylös tehdä sen EGR tulppauksen umpinaisella laipalla?
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/745/jfCQBX.jpg)
Sama paskan määrä tästä irroitetusta imusajasta.
6. imusajan alla oleva pieni metalli jalka irti turbon kyljestä.
7. DP mutterit tai vaarna pultit irti turbosta.
8. imupuolen uloslähtö turbolta irti, siis se joka menee välijäähylle.
9. Vesi jäähdytys letkut irti turbon kyljestä. jotta pääsee käsiksi öljyn kierron putkiin.
10. Öljyn kierron putket irti lohkon päädystä, banjopultti sekä mutteri. Banjopultin molemmin puolin on sitten kupari prikka.
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/661/Vx7QEI.jpg)
Tässä näkyy hyvin lohkon pääty noista öljyputkista, joihin pääsi helposti käsiksi vesi putkien irroituksen jälkeen.
11. Turbon pakopuolen 4 mutteria irti, se viimeinen on se paskamaisin, aloittaisin sen irroittamisella ensin.
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/ZQxx7U.jpg)
Vähän on tilaa, täältä kautta se irtosi se viimeinen pultti, kuvassa siis oikealla ylhäällä pilkottava...
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/661/Aqzyan.jpg)
tässä vielä avain millä sen vikan sai auki ja kiinni...
12. Turbon ulos nostaminen, muista tässä vaiheessa irroittaa VNT- kellon päästä johto ja alipaineletku.
Vanhasta turbosta öljynkierto putket uuteen turboon kiinni.
Uuteen turboon sitten öljyä sisään öljykanavista ja turbon pyörittelyä niin ei ole kuiva kun ekan kerran auton starttaa käyntiin.
Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
![Kuva](http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/909/9nKjsH.jpg)
Tässä uusi turbo pudotettuna paikoilleen.