Suodatin sijaitsee tankin etupuolella oikeassa nurkassa.

Huomaa että kuvassa kotelo on jo kasattu väärinpäin, noi muovilipareet tulee siis taaksepäin

Siellä on kyllä ohjuri mutta koloja on kaksi.
Itse suodatin täytyy ensiks tönästä ylöspäin jolloin se irtoaa kiinnikkeistä ja sen saa alas kolostaan.
Ite otin lämmittimen piuhan irti niin saa enempi työtilaa.
Sitten vaan torx auki ja alaosa irtoaa, tässä vaiheessa löpöä roiskuu.
Ainakin etummainen putki vaikutti olevan kovaa joten sitä ei saanut painettua lyttyyn.
Olisi ehkä kannattanut avata suodatinpaketti aiemmin ja laittaa tiiviste jonkun painon alle suoristumaan niin olisi asennus sujunut paremmin kun se olisi pysynyt urassaan. Nyt vähä joutu venytteleen että muotoitui.
Tarvikepaketin mukana tuli myös pieni vajaan sentin mittainen letkunpätkä mutta sille en keksinyt paikkaa.
Täytin kotelon dieselillä (max. 3dl) ja ainakin tuo oma lähti ekalla startilla käymään, olin käyttänyt koneen ennen löpösuodattimen vaihtoa lämpimäksi jotta lähtisi mahdollisimman helposti käymään.
Kilometri rajaa en muista suodattimen vaihdolle mutta joka syksy on kai normi suositus.