Sama vika päällä täällä sen jälkeen, kun anturi muiden toimenpiteiden yhteydessä maanantaina irrotettiin ja ruuvattiin takaisin paikalleen. Oli varmaan sitten lähes valmis jo ennestään. Pitää kyllä johdotuskin tarkastaa.
Soloing kirjoitti:Meniskö toi sit jotenkin silleen että kun autolla ajaa sen muutaman sata metriä niin etummainen lämpöanturi ja muut pakoputken osat ehtii lämmetä sen verran että uudelleenkäynnistyksen jälkeen tuon takimmaisen anturin lukemat onkin sitten "normaalin" rajoissa verrattuna etummaiseen anturiin.
Näin olen päätellyt/arvaillut myös, että antureita verrataan keskenään arvojen järkevyyden varmistamiseksi, ja etuanturin ollessa kylmä, tulee vikatila. Mulla taka-anturin jännite on jatkuvasti n. 5V, vastaten juuri jotain +260 lämpötilaa. Muutaman sadan metrin ajo tosiaan riittää että saa limpin pois päältä, kun pysähtyy tienposkeen boottaamaan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)