-kyseinen hammastanko alkoi päästämään tehostimen öljyt läpi vänkärinpuolen päästä..
ratti vasemmalle äärilaitaan ja hammastangossa vänkärin puolella tuntui pienivälys ilmeisesti tämä sai aikaan sen jotta tiiviste ei pidä öljyjä hammastangon sisässä.
-uusia sisuskaluja en etsinnästä huolimatta löytänyt joten vaihdoehdot olivat uusi hammastanko tai purkaamolta käytetty. vanhan aion purkaa ja tutustua sen sielun elämään ja selvittää voiko tätä järkevästi huoltaa/korjata.

-päädyin purkaamon hammastankoon ja sieltä n.90 tkm ajetusta purettu hammastanko tilalle(samalla trw:n osanumerolla oleva kuin entinen).
tänään vaihdoin paketin paikalleen..

-koe ajolla huomioin jotta ohjaus on ihmeen paljon kevyempi(vähän liiankin kevyt) kuin ed hammastangolla vaikka pumppu on sama sähköinen pumppu, muuta ei siis tullut kuin tuo purkaamon hammastanko ja uudet öljyt(gm oma).
