Tommoisen virheen Tech antoi vikakoodeja luettaessa. Mistähän mahtaa olla kyse, en etsi toiminnalla löytänyt foorumilta mitään siihen liittyvää, ehkä viisaammat tietää?
Auton tyyppi allekirjoituksessa.
P1126, kaasuläpän käyttölaite, väärä palautesignaali
P1126, kaasuläpän käyttölaite, väärä palautesignaali
SMa #6616
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09
Re: P1126, kaasuläpän käyttölaite, väärä palautesignaali
Kokeileppa hakea imusarja, puhdistus, egr, läpät, pakokaasun kierrätys tms. Löytyisiköhän siltä suunnalta.
Re: P1126, kaasuläpän käyttölaite, väärä palautesignaali
Tarkemmampa tilannetta:
Imusarja on uusi, vaihdettu pari kuukautta sitten eli imusarjan läpät ja tanko paikoillaan ja visuaalisesti tarkistettu että läpät liikkuvat oikein kaasutettaessa joten itse imusarjan en usko olevan likainen/syyllinen. EGR on poistettu softasta ja tulpattu .
Myöskään auton kulussa ei ole ongelmia eikä mittaristossa vikavaloja.
Imusarja on uusi, vaihdettu pari kuukautta sitten eli imusarjan läpät ja tanko paikoillaan ja visuaalisesti tarkistettu että läpät liikkuvat oikein kaasutettaessa joten itse imusarjan en usko olevan likainen/syyllinen. EGR on poistettu softasta ja tulpattu .
Myöskään auton kulussa ei ole ongelmia eikä mittaristossa vikavaloja.
SMa #6616
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09
Re: P1126, kaasuläpän käyttölaite, väärä palautesignaali
P1126: The boost pressure control valve circuit is shorting to B+, tämä löyty googlaamalla.
Oikosulku, vai mikä muu, mutta mihin (B+) viittaa?
Läppäkotelo vaihtoon? Perhana kun toi Ruotsi ja Englanti ei oikein vian etsinnässä luonnista.
Oikosulku, vai mikä muu, mutta mihin (B+) viittaa?
Läppäkotelo vaihtoon? Perhana kun toi Ruotsi ja Englanti ei oikein vian etsinnässä luonnista.
SMa #6616
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09
OG 9-5 1.9TiD Vector Griffin Sedan A5 -09