TTiD kirjoitti:Itse en edes harkitse tuota Hirschiä sen kovasta hinnasta johtuen. BSR:n paketti tuntuisi sopivalta ja tiedä vaikka se autoon laitettaisiinkin tässä keväällä!
Hieno homma! laita sitten viestiä, millaiselta se piristys tuntuu.
Itselleni se ei ole se hintahomma tärkein kriteeri, vaan lähinnä se, kannattaako se viritys ollenkaan.
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
TTiD kirjoitti:Itse en edes harkitse tuota Hirschiä sen kovasta hinnasta johtuen. BSR:n paketti tuntuisi sopivalta ja tiedä vaikka se autoon laitettaisiinkin tässä keväällä!
Hieno homma! laita sitten viestiä, millaiselta se piristys tuntuu.
Itselleni se ei ole se hintahomma tärkein kriteeri, vaan lähinnä se, kannattaako se viritys ollenkaan.
Tuon BSR:n softan sisällöstä ei taida olla oikein kellään tietoa. Karalalta saattaisi eka TTiD saada erikoishinnan, itselle on vain ongelma se että auto seisoo siellä päivän-pari kun hakevat softasta oikeat kartat.
Ja tervetullutta olisi tosiaan se, että varmuudella ei koskettaisi railpaineeseen. Korkeapainepumpun hinta kun esim volvoon on noin 2t€ ja mielestäni sen kuormituksella on turha pelleillä.
Karala pystyy myös softaamaan laatikon vähemmän luistavaksi/helpommin lukkiutuvaksi vaikka S80 V8:n ohjelmalla, mikäli niin halutaan.
Hirschiin ei riitä taateli, joten loodan ostopäätös on tehty. Bsr ei tarjoa mitään, joten jäljelle jää Speedpartsin, KCR ja voimaa.com, jonka ohjainyksikön alkuperästä ei ole mainintaa. Hinta on viimeisellä kohdallaan, eli 499. Satasen säästö ei paljoa lohduta, jos ohjainyksikkö ei pelitä. Mitä mä nyt sitten ostan? Luvattu tehon ja väännön nousu on kaikilla enemmän tai vähemmän sama. Onko kenellläkään omakohtaisia kokemuksia?
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Ei ainakaan täällä, muutaku että auton virittelyt loppui ku seinään hankittuani moottoripyörän. Totesin turhaksi ajan/rahan tuhlaamiseksi koko homman. Ikänä sitä ei saa tarpeeksi kulkemaan
Mihin käytät ne kiihdytyksissä voittamasi sekunnit
SAAB 9-3 TiD -99 ja 555tkm
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Jos ihan oikeasti ripeän pelin haluaisin, niin kyllä ainakin moottorivalinta olisi toinen. Se nyt vaan on niin, että täysi poka päällä ei todellakaan kulje ja ainakin muutama Nm lisää tulisi tarpeeseen. Samalla logiikalla voisi esittää foorumin bensapuolella vastineen tyyliin "v...uakos siinä virittelet, osta porsche".
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Ensi kuussa laitetaan se Hirschin poikien 10 päivän ilmainen kokeilu tohon cabbeen ja sen jälkeen voi omalla autolla kokeilla, tuleeko siinä mitään muutosta
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
Saabel kirjoitti:Ensi kuussa laitetaan se Hirschin poikien 10 päivän ilmainen kokeilu tohon cabbeen ja sen jälkeen voi omalla autolla kokeilla, tuleeko siinä mitään muutosta
Laitathan sitten kommentteja joko tänne tai sit vaiks tonne 9-3:n TTiD-ketjuun.
Saabel kirjoitti:Ensi kuussa laitetaan se Hirschin poikien 10 päivän ilmainen kokeilu tohon cabbeen ja sen jälkeen voi omalla autolla kokeilla, tuleeko siinä mitään muutosta
Laitathan sitten kommentteja joko tänne tai sit vaiks tonne 9-3:n TTiD-ketjuun.
Noniin...Vihdoinkin on Hirschin poikien välineurheiluhärpäkkeet ohjelmoitu konehuoneeseen. Persdyno kertoo omalla autolla saman, kuin aiemminkin kirjoittelin tänne aiheeseen. Selkeästi pirteämpi se kuitenkin on liikkeelle lähtiessä ja varsinkin, kun käytin käsipelillä vaihteita tai sport asento oli kytkettynä automaatilla.
Tämän hetkisen käsityksen mukaan taidan sen laskun maksaa ja sillä selvä Hinta on 1330 egee veroineen.
9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
http://www.youtube.com/watch?v=OBbS4AGS6x8
Siinäpä vetäsy boxipäivitetyllä 2.2tidillä. Tolla boksinsäädöillä ajettu ny 140tuhatta kilsaa ja ei mitää kevyttä kaasujalan käyttöä, ei toistaseksi ongelmia ole koneeseen tullu.
pecca kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=OBbS4AGS6x8
Siinäpä vetäsy boxipäivitetyllä 2.2tidillä. Tolla boksinsäädöillä ajettu ny 140tuhatta kilsaa ja ei mitää kevyttä kaasujalan käyttöä, ei toistaseksi ongelmia ole koneeseen tullu.