![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kiitos tiedosta. Tuo ketju 2,2 l koneessa oli helpottava tieto. Onko tässä koneessa ollut bensakoneiden kaltaisia huohotin ongelmia?Frostgrey kirjoitti:2.2l opelin (ketjulla) (man ja aut)
3.0l Isuzun (hihnalla) (pelkkä man.)
1.9l Fiatin (hihnalla) (man ja aut)
tossa noin karkeasti..
Itsellä on tuo "opeli" 2.2l manuaali vaihteisena ja olen tyytyväinen ollut n. 15tkm/3kk kokemuksella, kulutus on 5.5-6l välillä ja ohikin tuntuu pääsevän tarvittaessa..
Ei ainakaan näiden max -35 pakkasten takia tarvita bensakoneista Saabia kun dieselikin rouskuttaa hyvin. Sisälläkin tarkenee jos lisälämmitin toimii. Maantiellä tarkenee ilman sitäkin.Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Selviääkö paljon matka-ajoa ajava vähemmillä karsta ja EGR ongelmilla?
Diiselin hankkiminen on ajatuksena itselläkin. Ainakin yksi bensiini vehje täytynee silti pihassa pitää, jos vaikka tulee pakkasia.
Totta, oma naku ainakin lähtee sitä paremmin käymään mitä enemmän pakkasta on(hehkuttaa pidempään), lisälämmitin ei ole, mutta on ainakin näissä länsi-rannikon pakkasissa vielä lämpöä riittänyt.. Tulee n. 200km/päivä maantieajoa ja näin 185tkm ajettuna ei ole mitään egr ongelmia ollut, tarkoitus kyllä keväällä putsailla paikat karstasta..mike kirjoitti:Ei ainakaan näiden max -35 pakkasten takia tarvita bensakoneista Saabia kun dieselikin rouskuttaa hyvin. Sisälläkin tarkenee jos lisälämmitin toimii. Maantiellä tarkenee ilman sitäkin.Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Selviääkö paljon matka-ajoa ajava vähemmillä karsta ja EGR ongelmilla?
Diiselin hankkiminen on ajatuksena itselläkin. Ainakin yksi bensiini vehje täytynee silti pihassa pitää, jos vaikka tulee pakkasia.