Nykyinen GT1849V (oletettavasti tämä tyyppi) alkaa pikku hiljaa pitää erilaisia ääniä kuin aikaisemmin ja akselin päässä oli mielestäni hieman normaalia isompi välys. Ei varmaan tykännyt edellisen omistajan liki 40tkm öljynvaihtovälistä

Mielessä olisi mahdollisesti seuraava malli tai pari pykälää isompi. Käytän rottosen turbon vaihdon jälkeen lastutuksessa ja penkityksessä ja tavoitteena olisi hieman parempi veto yli 3000 kierroksille.
Voiko VNT ahtimen pesiä kääntää eri asentoon vai onko ahdin jotenkin säädetty tietyille asennoille. Muutama malli(GT1852V ja GT2052V) menisi kuvien perusteella paikalleen rakentamalla imuputkelle ja pakopuolen liitoksien kiinnityksille pienet välilaipat, mutta öljyputkien asennus ei sallisi asennusta ilman pesien kääntöä.