Dodiin nyt laitoin taas auton piuhan nokkaan ja sain kuin sainkin opcomil live-dataa ulos ku valitsin jonkun vm.04 astran valikosta. No eihän tuos ulkopaine-anturis mitää vikaa ollu, ku kiinteä 102-103 kPa näytti, mutta tuo imusarjan anturi antoikin nyt vikakoodia P0108 oikosulku akku +.. No sitte anturi irti ja kyllähän se vastusmittauksel poikkesikin paljon vanhasta boschista eli signaali tulo oli oikosulus maahan ku boschis näytti ääretöntä..
Nyt taas vanhan boschi puhdistettuna paikkaa ja katotaa miten kauan toimii
Pitänee viedä tuo italian ihme anturi takas liikkeesee ja pyytää rahat takas tai parempi tilalle... Saa nähdä josko sit alkais toimiin ilman murheita tai sit tuos autos on joku muu piilevä vika tuon anturin lisäksi
vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna
Re: vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna
9-5 wagon 2.2 TID AT -04
Re: vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna
Ei kannata laittaa tarvikkeita. Omassa TID MAP-anturi vaati puhdistusta n.2tkm välein ja lopulta lakkasi toimimasta. Nyt ollut 5tkm uusi Bosch kiinni ja meno jatkuu.
PCS:ltä sai anturin alle sataseen ja ainakin ostaessa jäi vielä yksi hyllyyn.
PCS:ltä sai anturin alle sataseen ja ainakin ostaessa jäi vielä yksi hyllyyn.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx