Terve vaan!
2.2 Tid söi sähkönsä loppuun tässä taannoin johtuen työnsä tehneestä laturista (vain niukasti vajaat 400 tkm..). Vaihdon jälkeen sähköä riittää taas, mutta käynnistyksen jälkeen kierrokset pitää käyttää 1600:ssa että latauksen merkkivalo sammuu. Uusi laturi on numerolleen sama kuin vanha. Miten sen siis saisi heräämään heti käynnistyksessä?
Miksi uusi laturi ei herää?
Re: Miksi uusi laturi ei herää?
Mårå
Eipä tuossa periaatteessa ole kuin kaksi vaihtoehtoa.
1) pitääkö laturi mahdollisesti kalibroida järjestelmään Tech2 laitteella?
2) laturi on viallinen vaikka onkin uusi.....eli ottaisin yhteyttä myyjään.
Eipä tuossa periaatteessa ole kuin kaksi vaihtoehtoa.
1) pitääkö laturi mahdollisesti kalibroida järjestelmään Tech2 laitteella?
2) laturi on viallinen vaikka onkin uusi.....eli ottaisin yhteyttä myyjään.
Re: Miksi uusi laturi ei herää?
3) Laturi ei saa herätevirtaa auton, mihin myös tuo kierrosten nostotarve viittaisi. Onko siis herätevirtapiuha ja sen päässä oleva komponentti x kunnossa?
Ennen muinoin herätevirta tuli suoraan latausvalon polttimon läpi, mutta ainakin jo kakkoskopan Golfissa 80-luvulla oli polttimon tilalla ledi.
Ennen muinoin herätevirta tuli suoraan latausvalon polttimon läpi, mutta ainakin jo kakkoskopan Golfissa 80-luvulla oli polttimon tilalla ledi.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2