Onkos täällä ideoita, missä kannattaa huolto tehdä ja mitä vaihtoon? Huoltokirjan 15tkm huoltovälillä menty ja huoltokirja sanoo huollolle about seuraavaa:
Jos lootan öljyjä alat vaihtamaan, niin samalla vetarin holkin ja stefan tsekkaus ja ne vaihtoon jos vähänkään näyttää siltä. Ja tietenki X1-R:t laatikkoon vielä lisäksi, niin kulkupuoli liukastuu entisestään.
Jos on vielä alkup. vesipumpulla, niin eikö se kannattaisi vaihtaa jo tuolle kilometrimäärälle ennakoivasti?
Mitä muut on mieltä?
Itse menin myymään autoni ennen tuota 360 remonttia, niin jäi sitten vaihtamatta
Kiristimen vaihdatin aina remmin kera, rullan myös.
joo, huomasin huoltodokkareita selaillessani, että taisi jäädä edellisellä omistajalla 240tkm huolto tekemättä tai ei ole ainakaan leimaa eikä lappuja, vaikka muista huolloista on laskuista lähtien paperit tallessa, eli jäänyt vissiin tekemättä. (ostin auton 260tkm ajettuna). Eli saattaapi olla hihna ja rulla reilut 240tkm ajetut, 120 tkm huollossa oli vaihdettu myös rulla.
Sen verran tulee laskua että ajattelin Antille vielä etelään auton ja samalla vähän enemmän tehdä huoltoja.
Listalla perus huollon lisäksi
-Vetarin holkin ja stefan tarkastus
-vaihdelaatikon öljyt
-uusi tuulilasi
-ehkä umpioiden lasit (jos motonet myis laatua niin hankin sieltä ja vaihdan itse)
-Vähän puslapäivityksiä
-kulmien tarkastus ja säätö
Tulee varmaan jotain muuta pientä vielä. Kaikkihan toimii saabissa ja sisustakin on -01-02 Aerosta niin jos siihen vielä kerran panostais enemmän ja ajelis muutaman vuoden vielä. Sen verran on tykästynyt kulkineeseen ja noille penkeille saa hakea parempia hetken.