Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Linjavalo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Loka 08, 2005 20:34
Paikkakunta: Pernaja

Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja Linjavalo »

Imusarja ja kanavat on sit nuohottu ja paluuletkut vaihdettu vaan eipä meinaa automaatti lähteä tulille. Ruiskuputket suuttimien päästä löysällä vaan eipä kulje menovesi, perskeles. Entäs nyh?? jk. Fortekäsittely tuli tehtyä reilu kymppitonni sitten, oli näköjään turhaa vaivaa ja rahanhukkaa.
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Yritä saada tulemaan ennen pumppua olevasta ilmausnipasta naftaa esim. jarrujen ilmauslaitteella. Sen jälkeen suutinputket auki (löysällä) startaten, kunnes alkaa tulla naftaa suuttimen ja putken välistä. Sittä sitten yksitellen suuttimia kiinni samalla startaten. Kone rupeaa avittamaan aika pian. Akun voi joutua lataamaan välillä.

HUOM. ÄLÄ riko starttia.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja tturku »

Oman ilmaus meni ihan vaan suuttimia löysäten. Todella pitkään sai sahata ennenkuin alkoi kamaa tulla. Saihalin lyhyitä pätkiä kuitenkin jottei startti leivo.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja hatami »

Starttipilotin kanssa onnistuu helposti. Ei tartte sahailla kauan. Kun vaan on ilmannu ensin venttiilistä.
Linjavalo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Loka 08, 2005 20:34
Paikkakunta: Pernaja

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja Linjavalo »

No joo, vanhasta koskikajakin jalkatuesta reikäporalla sopivankokonen tulppa johon fillarin sisärenkaasta venttiili, kompuralla painetta tankkiin ja plop, ettimään tulppa naapurin orapihlaja-aidasta ja tälläkertaa vähän vähemmän painetta, ilmaus nipasta, minuutin sahaus,suutinputket kiinni ja käyntiin. Muuten ihan hyvä juttu mut moottorivalo palaa edelleen huolimata ahtopaineanturin vaihdosta joten täytynee nöyrtyä ja saada femma piuhan päähän. Porvoon Delta on näköään kadonnut joten onk suosituksia linjalla Porvoo, Kotka, Kouvola jossa joku ymmärtäisi femman päälle?
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Itsellä paloi ainakin vikavalo muutaman starttauksen ajan, kun nafta pääsi loppumaan ja ilmattiin hinaamalla (manuaali). Myös OPD lukijalla pääsee todennäköisesti kiinni ja saa koodin pihalle.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja tturku »

Linjavalo kirjoitti:onk suosituksia linjalla Porvoo, Kotka, Kouvola jossa joku ymmärtäisi femman päälle?
Kyselepä nimimerkki Suorsa:lta, on kouvolan suunnalla ja ainakin ohjelmoi autoja, en ole varma omistaako Techiä?
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Linjavalo
"Ruisku"
Viestit: 116
Liittynyt: La Loka 08, 2005 20:34
Paikkakunta: Pernaja

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja Linjavalo »

porvoon AD kojaamolta löyty pätevä kaveri joka oli siirtyny Deltasta, tuntee Saabit ja asenne kohdallaan. Vika oli ahtopaine-anturissa. Koomista, olin vaihtanut k.o kiusankappaleen kas kun sattui olemaan kotosalla, akunkenkä oli irti muutamankin kerran, vaati näköjään piuhanpäässä käytön, lääkärikammo??
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Itsellä sama vika kuittaantui n.5:llä käynnistyksellä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
enska
"Viggen"
Viestit: 518
Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 17:36
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja enska »

Linjavalo kirjoitti:porvoon AD kojaamolta löyty pätevä kaveri joka oli siirtyny Deltasta, tuntee Saabit ja asenne kohdallaan. Vika oli ahtopaine-anturissa. Koomista, olin vaihtanut k.o kiusankappaleen kas kun sattui olemaan kotosalla, akunkenkä oli irti muutamankin kerran, vaati näköjään piuhanpäässä käytön, lääkärikammo??
Missä tuo antopaineanturi sijaitsee?
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
eepos
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 10:47

Re: Vinkkejä kakskakkosen ilmaukseen?

Viesti Kirjoittaja eepos »

Helpoin on täyttää putsari valmiiks ja jos ei lähde käyntiin niin vaatii hinausta n 5m ja jo käy :) helpoin keino..
Vastaa Viestiin