Tuo surullisen kuuluisa moottori taas vaivaa päätä.
Elikkä nesteet rupesi katoamaan. Tutkiskellessa asiaa virittelin painemittarin nestekiertoon ja totesin ettei tee ollenkaan painetta järjestelmään, paineet katosi korkista samantien. Korkin vaihdon jälkeen rupesi paineetkin pysymään, ja ajon aikana paineet pysyi nätisti ~1bar paikkeilla. Onkohan tuo ihan OK paine? Eilisten ajeluiden jälkeen nesteen pinta asettui tuonne minimi viivan tuntumaan, ja aamulla täytin sen tuohon ylärajaan ja poistin mittarin kun sen liitoksista pukkasi vähän fuskaamaan. Pienen ajelun jälkeen puski nestettä korkista ulos... Asiaa taas mietittyäni, ei oikein mun logiikkaan uppoa tuo säiliön täyteen laittaminen kylmänä, vaikka "COLD" teksti siinä ylärajassa onkin. Elikkä kuinka korkealla tuon pinnan pinnan pitäisi milloinkin olla?
Moottorihan tuohon on takuuseen vaihdettu 07 ja noin 150tkm takaperin. Öljyt näyttää öljyiltä, nesteissä nyt jotain epäpuhtauksia mahdollisesti on, mutta ei nyt varmaksi osaa sanoa mitä.
Ei nyt ihan ensimmäisenä kehtaisi kansia lähteä purkamaan, joten kaikki muutkin ideat olisi tervetulleita
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)