vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Mikkisss
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: La Loka 30, 2010 10:47

Re: vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna

Viesti Kirjoittaja Mikkisss »

Dodiin nyt laitoin taas auton piuhan nokkaan ja sain kuin sainkin opcomil live-dataa ulos ku valitsin jonkun vm.04 astran valikosta. No eihän tuos ulkopaine-anturis mitää vikaa ollu, ku kiinteä 102-103 kPa näytti, mutta tuo imusarjan anturi antoikin nyt vikakoodia P0108 oikosulku akku +.. No sitte anturi irti ja kyllähän se vastusmittauksel poikkesikin paljon vanhasta boschista eli signaali tulo oli oikosulus maahan ku boschis näytti ääretöntä..
Nyt taas vanhan boschi puhdistettuna paikkaa ja katotaa miten kauan toimii :lol:

Pitänee viedä tuo italian ihme anturi takas liikkeesee ja pyytää rahat takas tai parempi tilalle... Saa nähdä josko sit alkais toimiin ilman murheita tai sit tuos autos on joku muu piilevä vika tuon anturin lisäksi :roll:
9-5 wagon 2.2 TID AT -04
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: vikakoodit P0105 ja P1105 diesselissä OP-comilla luettuna

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Ei kannata laittaa tarvikkeita. Omassa TID MAP-anturi vaati puhdistusta n.2tkm välein ja lopulta lakkasi toimimasta. Nyt ollut 5tkm uusi Bosch kiinni ja meno jatkuu.

PCS:ltä sai anturin alle sataseen ja ainakin ostaessa jäi vielä yksi hyllyyn.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vastaa Viestiin