Diesel vai bensa

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5382
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja VKe »

Ristom kirjoitti:Merkkiliikkeen huoltopäällikkö oli myös sitä mieltä, ettei onnistu 9-3SS:iin TECHkillä.
saman tuomion sain minäkin tänään :(
Sininen Saab 9-3, '99
Aeroilia
"Turbo"
Viestit: 271
Liittynyt: Ti Huhti 11, 2006 17:57

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja Aeroilia »

Olin juuri viikonloppuna aikeissa asentaa kytkimen, jolla saan Eberin pois tarvittaessa pelistä.
Mulla on 2.2 TiD My 2005 eli onnistuuko tuohonkin Techillä sellainen muutos, että ei käynnisty automaattisesti ?? :roll:
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3433
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Aeroilia kirjoitti:Olin juuri viikonloppuna aikeissa asentaa kytkimen, jolla saan Eberin pois tarvittaessa pelistä.
Mulla on 2.2 TiD My 2005 eli onnistuuko tuohonkin Techillä sellainen muutos, että ei käynnisty automaattisesti ?? :roll:
Pitäisi onnistua. Ainakin -04 onnistuu ja -05 on samanlainen.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
kaju
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2005 11:02
Paikkakunta: Espoo

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja kaju »

Mimmi kirjoitti:Ristom: Eberin saa muutettua TECH:lla "vain manuaali"-tilaan, jolloin se ei käy väkisin ajon aikana. Femmassa en huomannut mitään eroa lämpenemisesä tai sen nopeudessa.
Voiko siis 9-5:ssa muuttaa tuon vain manuaali tilaan, nyt menee päälle autom. alle 5 asteen lämpötilassa.
Auto on 9-5 1,9tid vm-08
kaju
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2005 11:02
Paikkakunta: Espoo

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja kaju »

Mimmi kirjoitti:Voi. Omassa arkiautossa on juuri näin.
Tule käymään, niin ohjelmoidaan TECHlla (pientä korvausta vastaan).
Kiitos tarjouksesta, autolla on ensihuolto käsillä, jos laittaisivat siinä yhteydessä tuon kohdalleen. Tietäisi vain missä tuo huolto kannattaisi tehdä, kolmesta paikasta pk-seudulla kysynyt ja saanut kolme eri hintaa/huollon sisältöä, mistä voin tietää mikä niistä on oikea?
kaju
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Kesä 10, 2005 11:02
Paikkakunta: Espoo

Re: Diesel vai bensa

Viesti Kirjoittaja kaju »

Mimmi kirjoitti:Toivottavasti huollossa onnistuvat siinä eberin uudelleenohjelmoinnissa.
Onko autossasi kyseessä vuosihuolto vai kilometriperustainen huolto?
Huollothan tehdään 30 000 km TAI 1 vuosi ja määräävänä on se, joka ensin saavutetaan.
No jos eivät onnistu, tiedän sitten tulla teidän luokse.
Huolto on vuosihuolto, tosin kilometritkin ovat 28tkm, ihmettelen miksi auto ei vielä pyydä itseään huoltoon, vuosi tulee täyteen 13pv.
Vastaa Viestiin