Ihan mielenkiinnosta, eikö tuosta NG9-5:sta löydy savurajaa präntättynä tyyppikilpeen? Sen kai pitäisi käsittääkseni olla Euro5.tturku kirjoitti:Mites Carlsson, onnistuisko rajoitin myös NG9-5 2.0Tidiin. Mulla kierti päästömittauksessa iloisesti 5200rpm... Saabcomin softa ja EGR off ja ei PDFää. 1,49 K-arvoeli reilusti alle
10k ajettu ilmafiltteri oli kiinni. 10kilsaa ajoin motarilla kierrokset päälle 4200 ja katsuri sai hetken polkea...
Jos on 2010 tai vanhempi, niin menee tuolla vanhemmalla 1.5-arvolla. Oli euro femma tai nelonen. lukee tyyppikilvessä mitä tahansajmaatta kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, eikö tuosta NG9-5:sta löydy savurajaa präntättynä tyyppikilpeen? Sen kai pitäisi käsittääkseni olla Euro5.tturku kirjoitti:Mites Carlsson, onnistuisko rajoitin myös NG9-5 2.0Tidiin. Mulla kierti päästömittauksessa iloisesti 5200rpm... Saabcomin softa ja EGR off ja ei PDFää. 1,49 K-arvoeli reilusti alle
10k ajettu ilmafiltteri oli kiinni. 10kilsaa ajoin motarilla kierrokset päälle 4200 ja katsuri sai hetken polkea...
Pitäis siellä periaatteessa olla se 0,5 savutusrajana. Oma auto on numero 277 vuosimallia 2010 ja vanha näyttely/koeajoauto. Tyyppikilvestä puuttuu tyyppihyväksyntänumero ja K-arvojmaatta kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, eikö tuosta NG9-5:sta löydy savurajaa präntättynä tyyppikilpeen? Sen kai pitäisi käsittääkseni olla Euro5.tturku kirjoitti:Mites Carlsson, onnistuisko rajoitin myös NG9-5 2.0Tidiin. Mulla kierti päästömittauksessa iloisesti 5200rpm... Saabcomin softa ja EGR off ja ei PDFää. 1,49 K-arvoeli reilusti alle
Mutta mitenkäs tämän linkin esittelyauto luokiteltaisiin? Valmistettu ja otettu esittelykäyttöön helmikuussa -08. Helmikuussa -09 otettu tilapäinen (myynti)vakuutus, ja sitten lokakuussa myyty ja otettu liikenteeseen.jmaatta kirjoitti:MY08 ja sitä vanhemmat Euro4, MY09 ja sitä uudemmat lienee Euro5.