2,2 Tid startti ei pyöri

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Uri
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: La Huhti 17, 2010 20:27
Paikkakunta: Kouvola

Re: 2,2 Tid startti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja Uri »

Kävin Motonetistä akun, kun eilen sai -10%, kun liittyi kanta-asiakkaksi.

Nyt on ongelma ratkaistu.

Toivottavasti minu ei enää tätä ketjua tarvitse herättää henkiin :lol:
Saab 9-3 2.2 TiD -00
baasenar
"Hölösuu"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 11:16
Paikkakunta: Kittee

Re: 2,2 Tid startti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja baasenar »

Uri kirjoitti:Akusta irtosi virtaa olemattomasti, kun koetettiin mittarilla. Sitä kaapelikäynnistyksen jälkeen oli yli 14. Eli eiköhän se lataa, akku on vaan kaput.
Olispa siinäkin taas CTEKille töitä. Monta "akkuvainaata" on sillä herätelty takaisin elämään. Täysautomaattinen akkulaturi ylläpito-, ym. toiminnoilla tuo CTEK, jos joku ei tiennyt. Mutta niinkuin joku jo tuossa aikaisemmin mainitsi, niin eihän ne uudet akutkaan paljon maksa. Mutta jos kestävää kehitystä ajattelee niin...
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: 2,2 Tid startti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

kerran kuussa suurinpiirtein itte laitan yöks ctekin päähän, kovilla pakkasilla useemmin.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
baasenar
"Hölösuu"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 11:16
Paikkakunta: Kittee

Re: 2,2 Tid startti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja baasenar »

Rene-Rane kirjoitti:kerran kuussa suurinpiirtein itte laitan yöks ctekin päähän, kovilla pakkasilla useemmin.
Mikä Ctek -malli sulla on?
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
asillanp
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 22:36
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: 2,2 Tid startti ei pyöri

Viesti Kirjoittaja asillanp »

Minulla 9-5 vika löytyi huonosta kosketuksesta 10mm pultin alta. Reipas puoli kiekkaa mutteri kiristyi helposti. Siinä samassa ryppäässä on myös 13mm ja 12mm pultit startin päässä tai solenoidissa. Ei oikein nähnyt kummassa pultit oli, imusarjan ja muun roippeen haitatessa näkyvyyttä.

Itsellä 3kk vanha oranssi ctek menee vaihtoon. Laturissa paloi valoja enemmän kuin joulukuusessa, vaikka yksi saisi palaa. Onneksi on lähes 5 vuotta takuuta vielä jäljellä, vaan miten akku selvisi webastosta ja pakkasista ilman latausta pätkäajossa...
Vastaa Viestiin