Ihan soiva pelihän tuo on jopa diisselinä, jotain tyyppivikoja on mutta niihin löytyy täältä ohjeet ja kohtuu helppoja ja halpoja loppupelissä.
Vanhempi on kai vähän varmempi ku egr on perinteinen, kuten turbokin.
Maantiellä tuolla kyllä kerkee, jopa ohitsekin vaikka on niitä tehokkaampiakin tdi-vehkeitä.
Omasta mielestä toi diisseli ei pahemmin vetele ja uraherkkyyski paranee paril uretaanipuslal jos haluaa vakiota leveempiä tassuja pitää.
Omassa nousi kyl löpön kulutus toista litraa kun laitto 17" alle niin myin ne pois ku meni vähä diisselin ajatus hukkaan...
Mulla on ollu kylmempiä autoja kuin tuo vaikka ajelin yhen talven ilman eberiä, sen kanssa ei tarvii palella.
Muuten kyllä tykkäsin ja joskus jopa harmittaa että myin omani pois.
Kuuden pintaan tais kulutus yleensä olla, kärry peräs litra lisää ja ukkon ajos litra pois.
Ajotapa ei mitenkää säästeliäs joskaan harvemmin mitää kaahattuakaan tulee.
Edit:noita vetelyitä ja uraherkkyyttä mielestäni aina vähän liioitellaan, tietty rikkinäisil alatukivarren puslilla vetelee. Käy välis ajelees jollain muulla ku femmal tai og-satkul niin hyvä toi on.
Mut varmaan kannattaa käydä koeajaas lähin kolkki mikä löytyy että miltä se femmaan verrattuna tuntuu.