Täytyy sanoa, että jos kestävyys koneessa on tota luokkaa, niin se minkä olen aina salaa tiennytkin pitää siis paikkansa: Italiasta ei tule muuta kuin löysää paskaa, jos jostain tekniikkaan liittyvästä on kyse. Onko muiden "fiatit" levinny jo noilla metreillä?
Se on vaan kallista tuo diesel-Saabilla ajelu, kun huolto makso paria kymppiä vaille tonnin, ja tuo imusarja tarvikk. + työneen yli 500,-. Ja paljon jäi ajanpuutteen vuoksi tekemättä...



 näis on kuulemma paremmat kuin ekois.Ilmeisesti ilman vikakoodia ei korjaus vain onnistu.Alkaa jo syödä miestä kuunnella tyhjäkäynniltään miljoonakilsaa ajetun vitosdiisselin kuuloista röprötintä kera tärinöiden.Eihän tää ny kuin kaks kuukautta ole vaivannu.Ja tietty asennus tahmat sain kaupan päälle pyyhkiä pois ratista,ei taas naurattanu sen lisäks et oli puol kymmeneltä viety(aika sovittu klo 10 ja jo puol neljä sai hakea
 näis on kuulemma paremmat kuin ekois.Ilmeisesti ilman vikakoodia ei korjaus vain onnistu.Alkaa jo syödä miestä kuunnella tyhjäkäynniltään miljoonakilsaa ajetun vitosdiisselin kuuloista röprötintä kera tärinöiden.Eihän tää ny kuin kaks kuukautta ole vaivannu.Ja tietty asennus tahmat sain kaupan päälle pyyhkiä pois ratista,ei taas naurattanu sen lisäks et oli puol kymmeneltä viety(aika sovittu klo 10 ja jo puol neljä sai hakea  juu toki viedes kerrottiin menevän iltapäivään,no se siitä työvuosta sit
 juu toki viedes kerrottiin menevän iltapäivään,no se siitä työvuosta sit 
  )
 )