No ei ihan ärjyä vääntöä vielä 1000 rpm, mutta 1500 rpm jo saadaan tuntuvasti. Auton luonne muuttuu selvästi.jcarlson kirjoitti:Noin pienestä moottorista ei 1000rpm vääntöjä saa (savua kyllä) ellei ole kaksoisahdettu tai sitten yksi ainoa ahdin joka mitoitettu jollekin 100hv maksimiteholle.
SC 1,9 TiD ja BSR
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Puhutko ittes vaan lämpimäks, vai oliko kenties jotain konkreettistakin?baasenar kirjoitti:No ei ihan ärjyä vääntöä vielä 1000 rpm, mutta 1500 rpm jo saadaan tuntuvasti. Auton luonne muuttuu selvästi.jcarlson kirjoitti:Noin pienestä moottorista ei 1000rpm vääntöjä saa (savua kyllä) ellei ole kaksoisahdettu tai sitten yksi ainoa ahdin joka mitoitettu jollekin 100hv maksimiteholle.
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
En yleensä lämpimikseni. Se konkreettinen on tuossa edellisessä viestissäni.Tri-Lo kirjoitti:Puhutko ittes vaan lämpimäks, vai oliko kenties jotain konkreettistakin?baasenar kirjoitti:No ei ihan ärjyä vääntöä vielä 1000 rpm, mutta 1500 rpm jo saadaan tuntuvasti. Auton luonne muuttuu selvästi.jcarlson kirjoitti:Noin pienestä moottorista ei 1000rpm vääntöjä saa (savua kyllä) ellei ole kaksoisahdettu tai sitten yksi ainoa ahdin joka mitoitettu jollekin 100hv maksimiteholle.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Eli bsr:än softa ei anna vääntöä tarpeeksi alakierroksilla, vaikka sinun mukaasi sitä on kuitenkin saatavissa moottorista? Tästä haluaisin näyttöä, voitko antaa?
(Toinen asia on sitten ettei sitä varmaankaan kannattaisi ottaa laatikon kestävyyttä ajatellen, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin.)
(Toinen asia on sitten ettei sitä varmaankaan kannattaisi ottaa laatikon kestävyyttä ajatellen, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin.)
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Joo, voin antaa näyttöä. Jos sulla on tuo otsikon mukainen 1.9 TiD, niin tule käymään, niin laitan sinne softan sisään, niin pääset kokeilemaan itse.Tri-Lo kirjoitti:Eli bsr:än softa ei anna vääntöä tarpeeksi alakierroksilla, vaikka sinun mukaasi sitä on kuitenkin saatavissa moottorista? Tästä haluaisin näyttöä, voitko antaa?
(Toinen asia on sitten ettei sitä varmaankaan kannattaisi ottaa laatikon kestävyyttä ajatellen, mutta kiinnostaa nyt kuitenkin.)
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Todennäköisesti niitä vääntöjä on alakierroksilla rajattu ihan sen takia ettei tarvitse lähteä kovin pian uutta kaksoismassavauhtipyörää ostamaan kun se pohjaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Onkos tuossa TTiD versiossa sitten erilainen tuo vauhtipyörä, jos se kerran on vaarassa hajota?jcarlson kirjoitti:Todennäköisesti niitä vääntöjä on alakierroksilla rajattu ihan sen takia ettei tarvitse lähteä kovin pian uutta kaksoismassavauhtipyörää ostamaan kun se pohjaa.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: SC 1,9 TiD ja BSR
Entäs Suomesta ostettuna?Nuts kirjoitti:Måråt
Vuosimalli 2008 ja ajettu noin 85 tuh.
Obd:n kautta ohjelmoidaan ja hinta on vajaan tonnin ruotsista ostettuna.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-