og9-3 2.2 tärinät

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

og9-3 2.2 tärinät

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Sellaista ajattelin kysyä, että onko kukaan pelannut näitten moottoripaketin tukikumien kanssa? Auttaako minkään uusiminen merkittävästi siihen kuinka tärisee sisälle matalilla kierroksilla korkeammilla vaihteilla?

Vasen "taka"tuki taitaa olla se iso ja hydraulinen?

Kertokaa jos kokemuksia löytyy!
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: og9-3 2.2 tärinät

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

Koneesta tai autosta ei kokemusta mutta kyllä se näissä uudemmisakin on ihan samat tärinät ja värinät... :roll:
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
hz81
"Hölösuu"
Viestit: 2702
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 17:27
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: og9-3 2.2 tärinät

Viesti Kirjoittaja hz81 »

Rene-Rane kirjoitti:Koneesta tai autosta ei kokemusta mutta kyllä se näissä uudemmisakin on ihan samat tärinät ja värinät... :roll:
Et ole ilmeisesti tainnut ajaa koskaan OG9-3 TiDiä, jos oikeasti vertaa näitä uudehkoja 1.9 TiD patoja ja värinöitä keskenään! Puhutaan kyllä aivan täysin eriluokan värinöistä ja tärinöistä...
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: og9-3 2.2 tärinät

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Pysytään asiassa, tukityynyjen vaihdoista kokemuksia jos löytyy.

Kiitos.
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: og9-3 2.2 tärinät

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Pistin edellispäivänä vääränmerkkiseen dieseliin uretaanipuslan tonnarista väliaikaiseksi takatueksi (Motonet myi väärän osan) ja eilen sain vaihdettua alkuperäisen tilalle. Uretaanisella kumilla kone täristi runkoon todella rajusti. Myös vanhalla kumilla täristeli ja jyristeli kiihdytyksissä (oli kokonaan poikki), joten pääsi pohjaamaan.

Kannattaa varmaankin tarkastaa kuinka painunut takatuki on ja onko siinä vuotoja (hydraulinen tukikumi). Kiihdytyksissä vääntää myös juuri siihen suuntaan.

Oletko katsonut vaihteiston kumin kunnon?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Vastaa Viestiin