3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
Mulla on ilmeisesti pikkudieselin koneen tai laatikon kiinnityksessä tai jossain välystä kun moottorijarrutukselle siirtyessä ja taas kun laittaa vedon päälle tuntuu ja kuuluu semmonen klonks. Kuuluu kaikilla vaihteilla. Tätä rupesi kuulumaan moottorin vaihdon jälkeen. Vai olisko jotain muuta missä vois olla vika? Kokemuksia?
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: 3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
Tilasin Rikulta etutuen laatikon puoleisen punaisen Powerflex -vaimennuskumin. Hinta klubialennuksin 29.70 €. Katotaan häviääkö klonksahdukset.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: 3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
Klonksahdukset hävis melkein, mutta ei kokonaan. Kumi oli kyllä ihan lusu eli loppu. Vähän kun peukalolla painoi, niin muklahti irti. Mutta ihmetytti vanhan kumin pultin reikä, kun se ei ollutkaan pyöreä reikä, vaan hahlo vaakasuunnassa! En ymmärrä! Sehän se juuri näitä klonksahduksia edesauttaa. Uretaanipuslassa oli kyllä ihan pyöreä reikä, millin väljä kylläkin.
Mites tuo kaksoismassavauhtipyörä oireilee, kun se alkaa tulla tiensä päähän? Käväisi mielessä, että olisko se sitten osasyynä tuohon ääntelyyn.
Mites tuo kaksoismassavauhtipyörä oireilee, kun se alkaa tulla tiensä päähän? Käväisi mielessä, että olisko se sitten osasyynä tuohon ääntelyyn.
Viimeksi muokannut baasenar, Ti Loka 23, 2012 09:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: 3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
http://www.serioussaab.co.uk/guide_pages/Buy_95b.html
Tuolla on tarinointia miten tuo kaksoismassa oikein oireilee ja mitä sen hajoaminen aiheuttaa, ei kaunista katsottavaa
Tässä vähän kiinnostus heräilly noita V6-femmoja kohtaan mutta tuo diesel-vinokkio vaikuttaa vähän semmoiselta että uskaltaisko tuohon rahojaan laittaa kiinni.
Toisaalta jos sitä innostuis Saksasta hakemaan rikkinäisen halvalla, sais vähän puuhaa ja näkis millasta paskaa se Isuzu oikein suoltaa
Oli just musta farkku-femma 1800e ja tais siinä melkeimpä kaikki varusteetkin olla mitä voi toivoa. Jospa semmoisesta sais näppärän "pakettiauton"..
Tuolla on tarinointia miten tuo kaksoismassa oikein oireilee ja mitä sen hajoaminen aiheuttaa, ei kaunista katsottavaa
Tässä vähän kiinnostus heräilly noita V6-femmoja kohtaan mutta tuo diesel-vinokkio vaikuttaa vähän semmoiselta että uskaltaisko tuohon rahojaan laittaa kiinni.
Toisaalta jos sitä innostuis Saksasta hakemaan rikkinäisen halvalla, sais vähän puuhaa ja näkis millasta paskaa se Isuzu oikein suoltaa
Oli just musta farkku-femma 1800e ja tais siinä melkeimpä kaikki varusteetkin olla mitä voi toivoa. Jospa semmoisesta sais näppärän "pakettiauton"..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: 3.0 TiD moottorin/vaihdelaatikon tuenta
Mulla pitää 1.9 tids ja automaatin yhdistelmä samaa klonks ääntä, tyhjäkäynnillä rullatessa kun nostaa kierrokset tyhjäkäynniltä vedolle... Olen vain toivonut, että kyse olisi tosiaan jostain lootan tms tuennasta, eikä esim askin leviämisestä. Varovasti kaasua lisäten ei ääntä kuulu, eikä aivan joka kerta muutenkaan. Mutta aika vakioääni kuites.baasenar kirjoitti:Mulla on ilmeisesti pikkudieselin koneen tai laatikon kiinnityksessä tai jossain välystä kun moottorijarrutukselle siirtyessä ja taas kun laittaa vedon päälle tuntuu ja kuuluu semmonen klonks. Kuuluu kaikilla vaihteilla. Tätä rupesi kuulumaan moottorin vaihdon jälkeen. Vai olisko jotain muuta missä vois olla vika? Kokemuksia?
Automaatissa ei liene tuota kaksoimassahelvettiä, mutta kallis loota kuites. Että toivotaan, että ääni kuuluu vaan kuluneesta tuennasta