Helou!
Näyttää siltä, että pitää alkaa vaihtelemaan hehkutulppia vuoden -05 1,9 TiD kulkineeseen, kyseessä siis kasiventtiilinen moottori.
Ilmeisesti suutinputket joutuu irrottamaan, että hehkut saa vaihdettua. Mikä mahtanee olla hehkujen sekä ruiskuputkien momentit?
-H.-
1,9 TiD ruiskuputkien ja hehkujen momentti
1,9 TiD ruiskuputkien ja hehkujen momentti
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: 1,9 TiD ruiskuputkien ja hehkujen momentti
DT koneessa joutuu irroittamaan (kertoo Wis). Hehkujen momentti 10nm ja ruiskuputket 25nm.
Käynyt itsellä mielessa vaihtaa myös. Pelko vaan on persseessä, että tulevatko katkeamatta pois![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Käynyt itsellä mielessa vaihtaa myös. Pelko vaan on persseessä, että tulevatko katkeamatta pois
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
93SC TTiD
Re: 1,9 TiD ruiskuputkien ja hehkujen momentti
Joo sehän pelko se on olemassa, mutta kun eberikin on pimeä ja -20 kun on pakkasta, niin ei tuo käyntiinlähtö ole kovin vakuuttavaa vaikka säteilylämmitin on ollut kymmenenkin tuntia päällä. ![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.