Olen lueskellut 2.2 TiD käynnistysongelmista ja itselläni on niitä ollut (tiedetään: paluuletkut menossa vaihtoon).
Mutta viime päivinä olen ottanut tavaksi painaa kaasua samalla, kun sammutan auton. Olen lämmittänyt huolella lohkolämmittimellä aina ennen käynnistystä ja nyt on startannut todella hyvin joka kerta. Kysyisin, onko tuosta kaasun painamisesta mitään hyötyä tai haittaa vai onko se ihan turhaa?
2.2 TiD kaasun painaminen sammuttaessa
Re: 2.2 TiD kaasun painaminen sammuttaessa
Mihin ihmeen ajatukseen tuo kaasun painaminen sammuttaessa perustuu? Turbon laakerit ei ainakaan kiittele moisesta kohtelusta yhtään.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Appivanhempien vanhassa Volvossa tämä toimenpide auttoi autoa käynnistymään seuraavan kerran. Ajattelin, että moottoriin jää enemmän polttoainetta eikä ilma pääse niin helposti tilalle.
Mårå
Ei toimi autoissa jossa sähköiset ruiskutussuuttimet, suuttimilta katkeaa virta kun virta-avaimesta sammuttaa ja ruiskuts loppuu.
Ei toimi autoissa jossa sähköiset ruiskutussuuttimet, suuttimilta katkeaa virta kun virta-avaimesta sammuttaa ja ruiskuts loppuu.